וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

וויד: "אנחנו כל הזמן יוצאים למלחמה"

שחקן מיאמי הסביר את פשר הניצחון. לברון: "לא נחזור לשיקגו". קרלייל: "אם היריבה בועטת לך בתחת זה עוזר להפסיד"

סדרות הפלייאוף ב-NBA ממשיכות לרתק אותנו, והלילה (בין ראשון לשני) נערכו ארבעה משחקים נוספים שהבהירו מספר דברים. דווין וויד תפר 46 נקודות מול בוסטון, כשמיאמי צמצמה ל-3:1. קליבלנד הוכיחה שהיא עדיין גדולה בכמה מידות על השמינית במזרח, שיקגו, לאחר שניצחה את המשחק הרביעי, לברון ג'יימס סיים עם טריפל דאבל.

במערב, הקרבות המרתקים המשיכו להראות שלמיקום בתום העונה הסדירה אין, לפחות כרגע, הרבה חשיבות. דאלאס, שסיימה שנייה, נקלעה לפיגור 3:1 לאחר שנוצחה 92:89 על ידי סן אנטוניו הקשוחה. דנבר, שגמרה את הליגה במקום הרביעי, קיוותה לא להסתבך יותר מדי מול יוטה, אלא שהג'ז קצרו ניצחון 106:117 וכמו הספרס עלו ל-1:3 בסדרה.

וויד: "סופסוף הקליעות שלי נכנסו"

"אנחנו כל הזמן יוצאים למלחמה", אמר וויד בסיום ההופעה הגדולה שלו. ייתכן שזה היה משחק הבית האחרון של פלאש, שאולי יעבור בקיץ בטרייד גדול לקבוצה אחרת. אלא שעוד לפני כן, אם וכאשר, הוא לא מוותר. וויד תפר 46 נקודות, הוריד 5 ריבאונדים ומסר 5 אסיסטים בניצחון הראשון על בוסטון. "לשמחתי, הקליעות שלי סופסוף נכנסו. הייתי יורה לא משנה מה. הייתי חם ברגעים הנכונים. ניסיתי להיות מאוד אגרסיבי, רק רציתי להוביל את הקבוצה לניצחון".

"הוא אחד השחקנים הכי טובים בליגה, לכן זה לא הפתיע אותנו", העיד קווין גראנט בסיום. "אין צורך להיכנס לפאניקה", הרגיע הגארד הצעיר של בוסטון רייג'ון רונדו, שסיים משחק טוב מבחינתו עם 23 נקודות ו-9 אסיסטים. "זה רק משחק אחד".

מייק בראון: "לברון נתן משחק מדהים"

מי שעוד נתן הופעה גדולה הוא לברון ג'יימס. פורוורד הקאבלירס סיים את המשחק בשיקגו עם טריפל דאבל, במספרים שכללו 37 נקודות כולל 6 מ-9 מחוץ לקשת, 12 ריבאונדים, 11 אסיסטים ושתי חטיפות. "אנחנו חוזרים הביתה כדי לנצח את הסדרה", אמר קינג ג'יימס. "זו הפעם האחרונה שתראו אותנו בשיקגו". לגבי המשחק הוסיף: "הרגשתי טוב. התרכזתי במיוחד במשחק הזה בגלל שזה היה המשחק הכי חשוב לנו בכל העונה. רציתי לכפות את הרצון שלי על המשחק והצלחתי".

"לברון נתן משחק מדהים", אמר מאמנו מייק בראון. "הוא היה נהדר עם הכדור, הוא גם עשה ודיבר הגנה במשך כל המשחק. זה מי שאנחנו ומי שאנחנו רוצים להיות, במיוחד בזמן הזה של השנה".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

קק"ל מעודדת לימודי אקלים באמצעות מלגות לסטודנטים צעירים

בשיתוף קק"ל

קרלייל: "היינו חייבים להיות יותר 'רעים'"

ג'ורג' היל טרף את דאלאס עם 29 נקודות, ומאמן המאבריקס ריק קרלייל התבכיין: "ובכן, כשיש לך שחקן שנותן הופעה כמו היל זה הופך להרבה יותר קל. אם גם הקבוצה היריבה בועטת לך בתחת בשבעה כדורים על הפרקט, זה בהחלט תורם להפסד. שיחקנו חזק, אבל היו הרבה מקרים במשחקים האחרונים שהיינו חייבים להיות יותר 'רעים'. שם המשחק מוכרע". לעומתו, ברנדן הייווד מדאלאס פרגן להיל: "הוא נתן משחק גדול, ותמיד צריך להסיר את הכובע בפני מי שמנצח אותך".

דירק נוביצקי, שכבר ידע משחקים הרבה יותר גדולים, התקשה מאוד מההגנה, השריטות והמכות של הספרס, וסיים משחק חלש יחסית עבורו עם 17 נקודות בלבד. "זו לא הייתה ההגנה", הסביר פורוורד הספרס אנטוניו מקדייס. "הוא (נוביצקי) פשוט לא לקח את הזריקות. הוא נראה חסר רצון כי התחלפנו עליו הרבה שחקנים. היו לו כמה הזדמנויות לקחת זריקות, אבל הוא לא עשה זאת".

וויליאמס: "הצבנו את עצמנו במצב טוב לנצח"

"זה מרגיש כאילו יוטה נמצאת בשליטה, אבל בו בזמן זה יכול להיות מתעתע", אמר בסיום משחק הניצחון פורוורד הג'אז סי ג'יי מיילס. "אנחנו חוזרים עכשיו לדנבר, שם הם בקלות יכולים לנצח ולהחזיר את הסדרה לכאן".

"הצבנו את עצמנו במצב מצוין לנצח את הסדרה", אמר דרון וויליאמס. "לגנוב ניצחון אחד בחוץ - זה מה שרצינו לעשות. הגנו על הבית שלנו, אבל הסדרה לא נגמרה".

"אני יכול להסביר מכאן עד להודעה חדשה מה קרה", אמר באכזבה כרמלו אנתוני, שדפק 39 נקודות על הראש של יוטה, אבל לא יכול היה להסתדר לבד. "הם עשו כל מה שהם רצו. הם שיחקו חזק, צריך להוריד את הכובע בפניהם".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully