וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפסד ראשון להפועל אוסישקין

כוכב יאיר היא הראשונה שגוברת על האדומים 83:91, במשחק הראשון בגביע האיגוד. הגומלין ברביעי. שלף: "נבוא בטרוף"

הפועל 'סופרנוס' אוסישקין, שסיימה את הליגה הארצית ללא הפסד, נחלה הערב (ראשון) את הפסדה הראשון העונה, 91:83 לאליצור כוכב יאיר, במשחק הראשון במסגרת גמר גביע האיגוד. אוסישקין תארח את המפגש השני ביום רביעי (19:30) בהדר יוסף.

אוסישקין, שחסרה במשחק את רכזה ירון להט שגמר את העונה, סבלה מיום חלש מאוד ולמרות זאת ירדה למחצית ביתרון 36:38. המחצית השנייה הייתה של כוכב יאיר שלקחה את היתרון וסיימה את הרבע השלישי ביתרון 55:62, השחקנים הצעירים מכוכב יאיר המשיכו עם התנופה גם ברבע הרביעי והגיעו עד ליתרון של 13 נקודות , כחמש דקות לסיום, כאשר שחקני אוסישקין מתקשים להתמודד עם רז אלבז המקומי שעשה במגרש ככל העולה על רוחו.

בשלב זה התעוררו קצת שחקני אוסישקין ברשות גל איתן וצמצמו בהדרגה את ההפרש עד 89:83, סל בשנייה האחרונה של בן אלפישר קבע את תוצאת הסיום, 91:83 לכוכב יאיר. יהיה חם בגומלין ביום רביעי בהדר יוסף. רז אלבז במשחק ענק הוביל את קלעי כוכב יאיר עם 35 נקודות. מתן נאור עם 20 נקודות וגל איתן עם 16 הובילו את קלעי אוסישקין.

"מגיע כל הכבוד לכוכב יאיר, הם באו להלחם ולהשאיר הכל על המגרש והניצחון הגיע להם", אמר בסיום אורי שלף, המנהל המקצועי של אוסישקין. "אף פעם לא נעים להפסיד, בטח לא בפעם הראשונה, אבל יש לנו אפשרות לתקן בגומלין. ראיתי את הפרצופים של השחקנים שלנו אחרי המשחק והבנתי שלא צריך להגיד להם כלום לקראת הגומלין, הם מבינים מה צריך לעשות והם יבואו בטירוף. ביום רביעי, עם 1,500 אוהדים בהדר יוסף, זה כבר יהיה סיפור אחר".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully