וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גודס: "מגיע לנו לסיים במקום השני"

25.4.2010 / 23:56

מאמן ירושלים לקראת הסדרה הצפויה מול ראשל"צ: "נצטרך להביא את המרפקים". אשכנזי: "פשוט לא הגיע לנו לנצח"

איתי חסיד

צילום ועריכת וידאו: איתי חסיד

זה לא היה פשוט, זה לא היה יפה במיוחד, אבל התוצאה הסופית היא החשובה: הפועל ירושלים סיימה הערב (ראשון) במקום השני בליגה במחזור שנעל את העונה הסדירה, לאחר ניצחון 74:78 ברוממה על מכבי חיפה. קבוצתו של גודס עדיין לא נראית חדה כפי שהיתה בפתיחת העונה, וברור כי אל לה לזלזל במכבי ראשון לציון, אותה תפגוש במסגרת סדרת רבע הגמר, אבל לפחות האדומים לא סיימו במקום החמישי, שבוודאי היה מסבך אותם מאוד. עתה נותר רק לתהות, נוכח היכולת החלשה של ירושלים במלחה העונה, האם יתרון הביתיות בו זכתה הוא חיובי או שלילי.

"אין הרבה הבדלים בין מקומות 2-8"

"בטח שמגיע לנו לסיים במקום השני", אמר מאמן הפועל ירושלים, גיא גודס, בסיום המשחק הערב. "מי שמנצח במשחק כזה מגיע לו". על יתרון הביתיות, שמחזיר את ירושלים למלחה, שם הפסידה לא פעם העונה, אמר גודס: "אני לא יודע לגבי היכולת שלנו בבית מול החוץ, אני לא רוצה להאמין בזה כי אני רוצה להאמין שביתי הוא מבצרי ואני לא חושב שבחוץ אנחנו משחקים יותר רגוע. אני שמח שהשנה אנחנו קבוצת חוץ טובה, גם ביורוקאפ וגם בליגה ניצחנו הרבה משחקי חוץ. בבית זו אולי שאננות, אולי סומכים על הבית יותר מידי ופחות משחקים בריכוז".

על המשחק הערב אמר המאמן: "היום היינו מרוכזים וידענו מה המטרות ועל מה ללכת ומתי לרוץ. השחקנים ביצעו את זה טוב. למרות שאנחנו קבוצה שלפעמים אין לה רסן, היום הצלחנו לעצור כשהיה צריך. שיחקנו טוב קבוצתי, גם כאשר חיפה חזרו. ניצחנו בתחום הריבאונד, והיה סביר שאם ננצח בתחום הזה, ננצח את המשחק. באנו מרוכזים, למרות כל הביקורות שקיבלנו בצד, ועכשיו יש לנו פלייאוף מול ראשון לציון, קבוצה טובה מאוד, ואנחנו צריכים להביא את המרפקים שלנו".

אורי קוקיה מצא זמן להביט לאחור, ואמר: "הייתה שנה עם הרבה עליות וירידות, קיבלנו הרבה הזדמנויות לסיים למעלה ופישלנו לא פעם. היום באנו מאוד מרוכזים ועשינו עבודה טובה, בעיקר בהגנה, שזה משהו שלא עשינו בתקופה האחרונה. אנחנו מאוד שמחים שאנחנו מקום שני, אבל זה לא מבטיח שום דבר. כל הקבוצות טובות, ואין הרבה הבדלים בין המקום השני לשמיני. זה שסיימנו מקום שני לא מבטיח פיינל פור, ראשון עשתה לנו חיים קשים פעמיים השנה". גם קוקיה התייחס לשאלת הביתיות: "יש לנו תקופה פחות טובה בבית לאחרונה, אבל זה בעיקר עניין מנטאלי. אם נבוא להילחם ונהיה אגרסיביים כמו שהיינו היום, נהיה בסדר גם בבית וגם בחוץ".

"לא שיחקנו טוב היום"

מנגד, כצפוי, בחיפה היו מאוכזבים מאוד, גם מההפסד, גם מהיכולת, ובעיקר מהעובדה כי הקבוצה נשרה אל המקום הרביעי, ולמרות שהיה תהנה מיתרון הביתיות, היא תפגוש את ברק נתניה המסוכנת של אריק אלפסי. "לא שיחקנו טוב היום", אמר מאמן חיפה, אבי אשכנזי. "החצי הראשון היה פשוט רע ושיחקנו עם חוסר ביטחון בהתקפה, כאילו יש לנו משקולות על הידיים, והיו לנו אחוזי קליעה נוראיים מהעונשין". אשכנזי המשיך ואמר: "כשעידו פצוע זה פוגע לנו במשחק הפנים, ואז מתחילים לאלתר. פשוט לא הגיע לנו לנצח".

למרות ההפסד, אשכנזי לא מספיד עדיין את העונה: "עשינו עונה יפה והעובדה היא שאנחנו עם אותו מספר נקודות כמו גליל וירושלים. עכשיו אנחנו צריכים להיות מוכנים פיזית לנתניה, כי זו תהיה סדרה קשה מאוד, מול קבוצה מצויינת וביתית. אני לוקח מהמשחק הזה את הנחישות בסוף, שניסינו לחזור למשחק ונשארנו מחוברים עד הסוף. זה לא כל כך משנה את מי קיבלנו, יותר חשוב איך נכין את השחקנים כמו שצריך, מבחינת כושר משחק וחדות".

עמית בן דוד, שנתן משחק טוב הערב, וגיבה משחק חלש של ג'פרסון, אמר בסיום: "זה היה משחק על המקום השני והיינו ראויים לו. נתנו את כל מה שיכולנו, אבל אולי רצינו קצת יותר מידי. נתקענו קצת נגד האיזורית והמשחק שלנו לא שטף. עדיין יש לנו יתרון ביתיות ואנחנו מסתכלים כבר על המשחק נגד נתניה בשבוע הבא. התכוננו לאיזורית של ירושלים, אבל לפעמים דברים פחות הולכים. חבל שזה קרה היום אבל אני מקווה שזה ישתפר במשחקים הבאים".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

תרפיית מציאות מדומה: טיפול להתמודדות עם חרדה

בשיתוף zap doctors

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully