וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פניני: "במכבי אי אפשר להיות רגועים"

האלופה טיילה גם מול נתניה, הפורוורד מנסה לשדר דריכות. דורסמן על התבוסה לר"ג: "לפעמים ביתיות זה לא יתרון"

המחזור האחרון של העונה הרגילה בליגת העל בכדורסל סיפק לנו הערב (ראשון) כמה מפגשים מותחים, בסיומם התבהרה תמונת משחקי הפלייאוף, שייפתחו בשבוע הבא. מכבי תל אביב, שטיילה עם 60:88 מול ברק נתניה, תפגוש את בני השרון, שניצחה 66:78 את עירוני נתניה והבטיחה את המקום השמיני. הפועל ירושלים, שהשיגה ניצחון חוץ גדול 74:78 על מכבי חיפה, תחכה למכבי ראשון לציון, שניצחה 73:81 את עירוני אשקלון, והפועל גלבוע/גליל, שהזיעה לפני שניצחה 79:85 את הפועל עפולה, תשחק מול עירוני אשקלון. בפלייאוף התחתון תתעמת הפועל חולון, שהושפלה על ידי עירוני רמת גן 90:66 באולם הפחים, עם נהריה, ועפולה תחכה לרמת גן.

פניני: "נתכונן בשיא הרצינות לרבע הגמר"

מכבי תל אביב סגרה את העונה עם ניצחון ביתי 60:88 על ברק נתניה, היחידה שניצחה אותה העונה, שהושג בעזרת ריצה מכריעה בתחילת הרבע השלישי, אחרי מחצית ראשונה בינונית של הצהובים, שעזרה להם לברוח לעוד ניצחון קליל בהילוך שני.

"התחלנו לא טוב כתוצאה מעשרת הימים האחרונים, בהם לא שיחקנו", אמר פיני גרשון בסיום, "החטאנו ממצבים טובים, אחוזי הקליעה היו לא טובים, אבל לפחות ידענו לחזור לעצמנו לקראת הסיום". גרשון התייחס בציניות למשחק ולעובדה שאפילו דרק שארפ זכה לדקות משחק: "עכשיו בטח ישאלו אותי למה לא מתחילים עם דרק?". מאמן מכבי תל אביב התייחס גם לייבוש של יניב גרין: "כשהקבוצה הזדקקה לו, הוא שיחק".

גיא פניני הוסיף: "לוח הזמנים קצת מפריע כי אנחנו משחקים פעם בעשרה ימים. לא היינו בקצב בהתחלה, אבל אני שמח שככל שהמשחק התקדם נכנסו אליו. במכבי אי אפשר להיות רגועים. היד תמיד על הדופק, אבל אנחנו מרגישים טוב. כל מי שנשחק נגדו - נתכונן בשיא הרצינות ואני מקווה שנגיע לפיינל פור בכושר שיא".

אריק אלפסי אמר: "ברבע השלישי התחלנו לזרוק זריקות מטורפות לשלוש והם רצו ועשו סלים קלים. זו לא הליגה שלנו. אני מקווה שבשבוע הבא נבוא יותר חדים, יותר ביחד וננצח. לא שיחקנו מספיק על מרקו קילינגסוורת', הם צופפו את הצבע ואנחנו, לא בחוכמה יתרה, זרקנו מבחוץ. אני מקווה מאוד שניראה אחרת בפלייאוף".

דורסמן: "ביתיות זה לא יתרון במשחק כמו היום"

על התוצאה המרשימה של הערב חתומה עירוני רמת גן, שלא ריחמה על הפועל חולון המידרדרת, מחצה אותה 66:90 באולם הפחים ושלחה אותה למקום האחרון בטבלה. "הם יותר טובים מאיתנו אין פה מה לדבר בכלל", אמר מיקי דורסמן בסיום. "בגדול הספסל שלנו לא נתן את הטון כמו החמישייה ולא הצלחנו לשמור על קצב. מי שהיה טוב לא יכול לשחק 40 דקות ובהגנה היינו קטסטרופה. ביתיות זה לא יתרון במשחק כמו היום. הלחץ פה מאוד גבוה, שחקנים רוצים להצליח וקשה. עמדנו בגבורה מול קבוצות אחרות ודווקא בתחתית אנחנו מפסידים, אני חושב שמשהו במנטליות - הלקח לא נלמד. אני לא מצטער שחזרתי, זאת חוויה ואני אוהב לאמן".

המאמן המנצח, יניב בורגר, אמר: "זה אחד המשחקים הכי טובים שלנו, נצחנו במגרש ביתי מאוד. החלק הראשון לא היה טוב, היינו רכים ולא הבנו את רמת האגרסיביות. מהרגע ששיחקנו את הכדרוסל שלנו אז המשחק התהפך וכל הלחץ עבר לחולון. חזרנו לקלוע משלוש וחזרנו לעצמינו למרות שיואינג היה פצוע. ניצחנו את המשחק עם הלב".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

מיקום אסטרטגי, נוף מרהיב ודירות מפוארות: השכונה המסקרנת שנבנית במרכז

בשיתוף אאורה נדל"ן

יזרעאלי: "המאצ'-אפ מול אשקלון מאוד קשה לנו"

גלבוע/גליל סיימה את העונה במקום השלישי אחרי ניצחון קשה 79:85 על הפועל עפולה, בדרך לסדרת רבע גמר מול עירוני אשקלון המסוכנת. גוני יזרעאלי, מהמצטיינים של הקבוצה של עודד קטש הערב, אמר לאחר המשחק: "אני לא אשקר, הקבוצה בתקופה לא טובה ולכן דיברנו השבוע רק על לנצח את המשחק. המצ'-אפ שלנו עם אשקלון מאוד קשה לנו, זו תהיה סדרה קשה ואנחנו מקווים שהיתרון ביתיות יעשה את העבודה. הקהל עוזר לנו, היום היה להם דרבי ואני שמח שניצחנו גם בשבילם".

בני השרון הבטיחה את מקומה בפלייאוף העליון עם ניצחון ביתי 66:78 על עירוני נהריה, שסידר לה מפגש מול מכבי תל אביב. "בכדורסל הישראלי מתייחסים למקום השמיני כמקום האחרון שאתה רוצה להיות בו", אמר דן שמיר בסיום. "אבל נבוא לעשות את העבודה שלנו. עבדנו קשה כל השנה, היו הרבה משחקים צמודים. לגמור במקום השמיני זה לא הישג, אבל עדיף לסיים בו מאשר מקום אחד למטה".

ראשון לציון גברה 73:81 על אשקלון, וסיימה במקום השביעי שיפגיש אותה עם מכבי חיפה. "המשחק לא שטף", אמר אפי בירנבוים אחרי הניצחון. "אני חושב שבאמת הרצון שלנו הערב הביא לנו את הניצחון. יש לנו קבוצה שלא הורידה את הראש גם בתקופה לא טובה שהייתה לנו". מהעבר השני אמר אריאל בית הלחמי: "אני חושב שמגיע לנו קרדיט על ההופעה היום. חבל מאוד שבהחלטות הגבוליות שהיו בסוף המשחק השופטים הלכו עם מי שהיה צריך יותר את המשחק. אבל אני חושב שאנחנו באנו לשחק, בסופו של דבר מאיר טפירו, כמו שמאיר יודע, ומי כמוני מכיר אותו, אז הוא ידע להתעלות בדקות האחרונות".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully