וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ישראל תארח את אליפות העולם בסקי מים

בטקס חלוקת מלגות מצטיינים של התאחדות איל"ת, הצהיר רון חולדאי כי העיר תל אביב תארח באוקטובר 2010 את התחרות

התאחדות איל"ת – ארגון הגג למקצועות הספורט התחרותיים הלא אולימפיים לישראל, קיימה הערב (ראשון) טקס חלוקת מלגות לספורטאים מצטיינים. במסגרת הטקס חולקו מענקים ופרסים בשווי מאות אלפי שקלים. הפרסים ניתנו הן כמענק חד פעמי והן כמימון שוטף לפעילותם של הספורטאים על פני שנה שלמה. את ראש הרשימה הובילו אלופת העולם בקיק בוקס עדי רותם, אלוף אירופה והמדורג שני בעולם בסקי מים אור שיניוק, אלופת אירופה בכדורת שחף אנטין והמדורג ראשון באליפות לונדון היוקרתית לסקווש דניאל פוליטשוק. הארבעה זכו בפרס בגובה 7,500 שקל כל אחד, וליווי לפעילות שוטפת בשווי עשרות אלפי שקלים בשנה.

"ליחידה התחרותית שלנו חשיבות רבה" אמר יו"ר איל"ת אריק קפלן, "אני שמח לומר כי היום הספורטאים אותם איתרנו כבעלי פוטנציאל קוטפים את הפירות, הצלחה שלהם היא הצלחה שלנו".

הפתעת הערב באה מפיו של ראש עיריית תל אביב יפו רון חולדאי, אשר אישר באופן רשמי כי תל אביב תארח את אליפות העולם בסקי מים. האליפות תתקיים בחודש אוקטובר 2010 בפארק לסקי מים בכבלים אשר בחלקה הדרומי של העיר. "אני גאה באיל"ת על פעילות הספורט האיכותית אותה היא יוזמת וגאה לארח אירוע בקנה מידה של אליפות עולם", אמר חולדאי.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully