וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לאומית: הבקעה השוותה, אשדוד כבר בחצי הגמר

שלשת ניצחון של נועם מטלון העניקה לבקעה 69:72 על רמלה ו-1:1 בסדרה. אשדוד השלימה ניצחון חלק על הפועל חיפה

שי מכלוף

צילום וידאו: שי מכלוף, עריכה: עידן גוראל

הערב (ראשון) נערכו המשחקים השניים בשלושה מתוך ארבעה רבעי גמר הפלייאוף העליון בליגה הלאומית בכדורסל, שלאחריהם מתברר שמכבי אשדוד כבר עלתה לחצי הגמר. הבקעה חזרה מהקבר, גם כפר סבא עדיין בתמונה ואליצור יבנה תארח את יקנעם/מגידו רק מחר.

אליצור רמלה - מ.כ הבקעה 72:69 (1:1 בסדרה)

אחרי שרשמה את אחת מסנסציות העונה עם ניצחון חוץ, קיוותה רמלה להשלים את ההפתעה ולהדיח את הקבוצה הבולטת בליגה כבר ברבע הגמר, אבל האי הסתפקה בלהיות קרובה לכך בלבד. שלשה גדולה של נועם מטלון, כשל השעון פחות משתי שניות לבאזר האחרון, העניקו לאורחים את הניצחון היקר ואת השוויון בסדרה, לפני שהם חוזרים הביתה במטרה לנצח 1:2. איתי גרינבוים, שקלע 17 נקודות, הוליך חמישה קלעים של הבקעה בספרות כפולות, יחזקאל סקורר הוסיף 14. ג'טין יאנג קלע 21 עבור רמלה, רביב פיטשון תרם 13.

אליצור כוכב יאיר/כפר סבא - קרית טבעון 76:78 (1:1 בסדרה)

שלומי הרוש, שהוליך את כפר סבא עם 18 נקודות, קלע שלשה מכריעה 40 שניות לסיום, הקבוצה שלו עתשה עצירה בצד השני ועם שתי נקודות עונשין של סירקיס הבטיחה ניצחון ומשחק שלישי בטבעון. עומר רוב עזר להרוש עם 14 נקודות וריימונד היקס הוסיף 13 ו-9 ריבאונדים. בריאן אוסברי הוליך את טבעון עם 18 נקודות, טמיר אריאלי קלע 17.

מכבי אשדוד - הפועל חיפה 100:107 (אשדוד ניצחה בסדרה 0:2)

אחרי המשחק העצבני והתקריות האלימות במהלכו ובסיומו במפגש הראשון, המשחק הערב עבר בשקט יחסי ובעליית הקבוצה מעיר הנמל לחצי הגמר. אשדוד כבר הוליכה בפערים דו ספרתיים במחצית הראשונה, חיפה הצליחה להשוות עד סיומה, אבל אשדוד הבטיחה את הניצחון במחצית השנייה. ינעם אירם הוליך את הביתיים עם 32 ורמון קלמטה עשה את העבודה מתחת לסים עם 20 נקודות ו-10 ריבאונדים. רוב בראון שקלע 31, ופרד קמבל הוותיק שתרם 18, לא הספיקו לחיפה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully