וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דורה: "הניצחון הכי מתוק העונה"

25.4.2010 / 21:36

מאמן הפועל חיפה שמח אחרי ה-0:1 על הפועל ר"ג: "למדתי, לא קפצתי לפני הזמן". נעים: "עשינו את כל הטעויות האפשריות"

אדריאן הרבשטיין

צילום ועריכת וידאו: יותם רונן.

זה היה משחק תחתית קלאסי. שמונה כרטיסים צהובים, הרבה עצבים, לא מספיק הזדמנויות ובעיקר רמה נמוכה. אבל בסיום, הפועל חיפה השיגה ניצחון 0:1 מאוד חשוב מפנדל מוצלח בדקה ה-92 של ערן לוי, אחרי מהלך אישי יפה של עדן בן בסט וסידר לאדומים מהכרמל שלוש נקודות חשובות שמרחיקות אותם מהתחתית הלוהטת ומשאירות את הפועל רמת גן עמוק בתוך הבוץ הטובעני של מאבקי ההישרדות.

לוי: "פגעתי בשלומי דורה, אבל העניין הסתיים"

מאמן הפועל חיפה שלומי דורה היה מאושר בסיום, למרות שלא קףץ וחגג. "זה הניצחון הכי מתוק העונה. היה משחק בין שתי קבוצות עם שחקנים שמפחדים לטעות, במיוחד אחרי התוצאות של אתמול. אני שמח שאחרי שספגנו כל כך הרבה שערים בדקות האחרונות, זה התקזז השבוע והשגנו שלוש נקודות יקרות מפז. היום למדתי, לא קפצתי לפני הזמן, אלא חיכיתי לשריקה של השופט. כרגע ברחנו למרחק של ארבע ושש נקודות מהיריבות, ואני חושב שאנחנו צריכים לעשות הכל כדי לבוא מרוכזים גם למשחק נגד הפועל רעננה".

המאמן החיפאי התייחס לערן לוי, שעלה מהספסל והבקיע את הפנדל המנצח בתוספת הזמן: "פנדליסט זה פנדליסט. הוא לא אכזב אותי, בסך הכל הוצאתי אותו מהאימון על חוסר רצינות. הוא היה פעיל בדקות ששיחק ובעט את הפנדל כמו שצריך".

על עתידו במועדון, אמר דורה: "הפועל חיפה זה הבית שלי ולא עוזבים בית כל כך מהר. אני לא רוצה לעזוב, אבל זה מאוד מורכב. אני מסיים עונה רביעית בהפועל חיפה, כשמהעונה הראשונה מדברים על מחליף ואני עדיין כאן".

ערן לוי לא הסכים לבחירתו כאיש המשחק: "שחקן מצטיין ב-20 דקות זה מוגזם. אני שמח שהשגנו שלוש נקודות חשובות ואנחנו כבר עם הפנים לרעננה. תיקו היה מסבך אותנו פה ואני שמח שעשינו את העבודה ואני הבקעתי את הפנדל. תקפנו אותם יחסית הרבה מאוד, והם הגיעו אולי למצב אחד. לא היה כאן כדורגל טוב, אבל העיקר שאגרנו את הנקודות. אכזבתי את שלומי דורה, אולי הגעתי לא מספיק מוכן לאימונים. הוא המאמן והוא קובע, אני פגעתי בו והעניין הסתיים. לא חייבים לעלות תמיד מההרכב, צריך לעשות את העבודה גם כשעולים מהספסל".

נעים: "אנו צריכים ארבע נקודות כדי להישאר"

מהצד השני נשמע מאמן הפועל רמת גן יובל נעים מאוכזב במיוחד. "כשמפסידים בתוספת זמן מפנדל, ברור שאני מאוד מאוכזב. עשינו בסוף את כל הטעויות האפשריות. מאוד מתסכל שלא לקחנו נקודה כל כך חשובה. אנחנו עדיין במצב בו אנחנו תלויים בעצמנו וזה מאוד חבל שאיבדנו נקודה שהייתה ביד. זה מה שיפה בכדורגל מצד אחד, אבל מאכזב מאוד מבחינתנו מצד שני".

נעים ניסה להסביר את היכולת המאכזבת של הקבוצה שלו: "אנחנו סוחבים עייפות גדולה של כל השחקנים. בסך הכל שיחקנו שווה בשווה ולא הגיע לנו להפסיד, אבל החיסרון של שחקני המפתח פגע מאוד בקבוצה. תיקו היה משקף. כדי להישאר בליגה נצטרך לקחת ארבע נקודות משלושת המשחקים שנותרו".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

קופת החולים המובילה מציגה: השירותים שיהפכו את החיים שלכם לקלים יותר

בשיתוף כללית

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully