וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פרטיזן בלגרד אלופת הליגה האדריאטית

הקבוצה שהדיחה את מכבי תל אביב מהיורוליג המשיכה בעונה הנהדרת שלה עם 74:75 דרמטי על ציבונה, אחרי הארכה. קצ'מן קלע סל ניצחון משלושת רבעי מגרש

אחרי הסדרה הנהדרת שלה מול מכבי תל אביב, ששלחה אותה היישר אל הפיינל פור של היורוליג, השלימה הערב (ראשון) פרטיזן בלגרד את אחת ממטרותיה, כשזכתה באליפות הליגה האדריאטית, אחרי ניצחון 74:75 בגמר סופר דרמטי על ציבונה זאגרב בהארכה. שתי הקבוצות סבלו מערב התקפי בינוני מאוד, אבל לציבונה היה בעיקר את ג'אמונט גורדון ומרקו תומאס, שלמעשה לקחו את כל המשחק עליהם, והיו היחידים בקבוצתם שמצאו את הטבעת.

פרטיזן היתה טובה יותר בפתיחה, והוליכה בסיום הרבע הראשון, אבל יריבתה נותרה צמודה אליה לאורך כל הדרך, ובפיגור נקודה, דקה לסיום, קלע גורדון רק אחת מהעונשין שקבעה שיוויון 60:60 ושלחה את השתיים להארכה. ציבונה תפסה פיקוד בהארכה, אבל שלשה גדולה של ראסיץ' העלתה את פרטיזן ליתרון, לפני הדקה האחרונה.

ארבע קליעות עונשין רצופות של לורנס רוברטס העלו את פרטיזן ליתרון 4, אבל יריבתם סירבה לוותר, והכתה עם שלשה של תומאס שהורידה לנקודה בלבד. רוברטס שוב נשלח לקו אבל הפעם החטיא שתיים, ומנגד שלשה ענקית של בוגדנוביץ' היממה את פרטיזן והעלתה את ציבונה ליתרון 72:74 חצי שניה לסיום. ציבונה כבר חגגה ניצחון, . אבל דושאן קצ'מן זרק שלשת ייאוש משלושת רבעי מגרש וקבע 74:75 דרמטי במיוחד. דווקא דושקו וויושביץ' השיטתי זוכה בתואר הראשון שלו העונה בזכות המון מזל.

אלכס מאריץ' הוליך את קלעי פרטיזן עם 14 נקודות ו-11 ריבאונדים, רובטרס לורנס הוסיף 13 ו-14 ריבאונדים בעוד ראסיץ' ובוזיץ' קלעו 11 נקודות כל אחד. את ציבונה הוליכו ג'אמונט גורדון ומרקו תומאס עם 31 נקודות כל אחד, כשבוגדנוביץ' וסמו אודריך קולעים 5 כל אחד.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully