וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

צרפת: מארסיי לא התרגשה מהלחץ של אוקזר

הקבוצה של דשאן ניצחה 0:1 את סנט אטיין ושמרה על פער של חמש נקודות בפסגת הטבלה מאוקזר, שהביסה 0:3 את טולוז

הקרב על תואר האליפות בצרפת נמשך הערב (ראשון), כשמארסיי שמרה על פער חמש הנקודות שלה בראשות הטבלה עם 0:1 על סנט אטיין, אחרי שאוקזר התקרבה אליה זמנית עם 0:3 חלק על טולוז.

החבורה של דידייה דשאן לא נלחצה מהניצחון של אוקזר ועשתה את העבודה בסטאד ולודרום הגועש, עם 0:1 קטן ויקר על סנט אטיין, שעדיין נותרה מסובכת במאבק נגד הירידה. מארסיי, שכל כך רוצה להשלים דאבל אחרי הזכייה בגביע הליגה ולהביא לאוהדים אליפות ראשונה מאז עשה זאת כקפטן ב-1992, השיגה ניצחון שישי ברציפות והחזירה את היתרון בפסגה לחמש נקודות כשנותרו ארבעה מחזורים לסיום העונה.

דשאן השאיר על הספסל את חאטם בן ארפה, אחד מגיבורי פרשיית המין שהסעירה את צרפת בשבוע האחרון, ונתן קרדיט למתיו ולבואנה שהיה המצטיין במגרש. הקשר הדינמי, שבתחילת העונה לא נספר על ידי מאמנו, שוב הבקיע שער חשוב, כשהפך בישול של ברנדאו ל-0:1 כבר בדקה השישית ושבר את רצף הדקות של הירוקים ללא ספיגה. הקפטן ממאדו ניאנג כמעט כבש את השני עם כדור לקורה בדקה ה-28, כשבצד השני רק עמנואל ריבייר ניסה להפתיע. בדקה ה-63 החלוץ הצעיר הרס לסנט אטיין את השוויון, כשדחק מקו השער כשהוא בעמדת נבדל כדור שגם כך היה מוצא את הרשת. מארסיי נהנית גם ממעט מזל בדרך לתואר הנכסף.

מוקדם יותר הערב עשתה כאמור אוקזר את המוטל עליה. הקבוצה הצנועה של ז'אן פרננדז המשיכה להוכיח שהגנה חזקה ויציבה מספיקה כדי לנצח משחקים ולרוץ בצמרת. בשני המחזורים האחרונים גם ההתקפה פועלת. לטולוז כבר לא נותר על מה לשחק העונה, אבל במחצית הראשונה הדבר לא הורגש והיא הייתה קרובה יותר לעלות ליתרון. המחצית השניה הייתה כולה של אוקזר, כשכבר בדקה ה-47 שלח בנואה פדרטי כדור חופשי לרשת של אוליבייה בלונדל. בדקה ה-68 נכנס לפעולה מלך השערים של אוקזר, אירניוש ילן, שעשה את ה-0:2 ו-11 דקות לסיום השלים צמד אישי עם שערו ה-13 העונה.

לאנס ו-ואלנסיין נפרדו ב-1:1 במשחק ביניהן שלא קבע דבר. סבסטיאן רודה כבש בדקה ה-38 לזכות המארחת נגד קבוצתו לשעבר, אבל גרגורי פוז'ול איזן בדקה ה-73.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully