וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ספרד: רק 1:1 ביתי למאיורקה נגד מלאגה

הקבוצה של דודו אוואט ניצלה מהפסד בזכות שער בדקה ה-90 מול הקבוצה שנלחמת על חייה. 4 דקות לסהר בניצחון אספניול

אחרי שאמש (שבת) נפתח המחזור ה-34 בליגה הספרדית עם ניצחונות של ברצלונה, ריאל מדריד וגם ולנסיה, היום עבר המוקד למאבקים על כרטיסים לאירופה ונגד הירידה.

מאיורקה - מלאגה 1:1

מאיורקה ידעה שניצחון יבטיח לה לפחות שבוע נוסף במקום הרביעי, המקנה השתתפות במוקדמות ליגת האלופות בשנה הבאה, אבל החמיצה שוב ושוב, ספגה סמוך לסיום ולמזלה הצליחה להשוות ולא להפסיד. המקומיים שלטו במשחק, סיכנו הרבה יותר את השער והחמיצו, אבל בדקה ה-45 קיבלו הזדמנות פז לכבוש, אחרי נגיעת יד של מילאן סטפאנוב ברחבה. האחרון ראה צהוב שני והורחק, אבל הפנדל של גונזאלו קסטרו נבלם על ידי גוסטבו מונואה. מאיורקה ניצלה את היתרון המספרי כדי להמשיך וללחוץ במחצית השנייה, אבל אריץ אדוריץ בעט לקורה בדקה ה-80 ו-ויקטור אובינה העניש עם שער בדקה ה-86 אחרי שהכניע את דודו אוואט. כשאדוריץ סוף סוף מצא את הרשת, בדקה ה-90, זה הספיק לנקודה בלבד.

חטאפה - סביליה 3:4

מי שלא ידעה לנצל את איבוד הנקודות של מאיורקה הייתה סביליה, שהייתה עולה למקום הרביעי אם הייתה מנצחת, אבל שמטה פעמיים יתרון במשחק מלא תהפוכות. אדריאן גונזאלס (17) העלה את הקבוצה מפאתי מדריד ליתרון, לואיס פביאנו (33) ופרדי קאנוטה (38) הפכו, פדרו לאון השווה עבור חטאפה (58) ופביאנו כבש את השני שלחו כעבור שלוש דקות כדי לקבוע 2:3 לסביליה. המילה האחרונה הייתה שייכת למאנו, שקבע 3:3 רבע שעה לסיום. קאנוטה עוד ראה צהוב שני חמש דקות לסיום ואקורד הסיום היה שייך לחטאפה, כשלולו ביצע עבירה בצוך הרחבה ודני פארחו שלח את הפנדל פנימה ואת קבוצתו לחגוג.

אתלטיקו מדריד - טנריפה 1:3

אדוארדו סאלביו, שחקן הרכש הכל כך מוכשר שהגיע בינואר מלאנוס הארגנטינאית, קיבל צ'אנס ראשון בהרכב של הקולצ'ונרוס המתכוננים לגומלין חצי גמר הליגה האירופית, והראה למאמנו שיש על מי לסמוך. הילד שיחגוג בקרוב 20 אביבים, הבקיע בדקה העשירית את שער הבכורה שלו במדי אתלטיקו מזווית קשה, ובדקה ה-31 ניצל בישול של חואן ואלרה כדי לחגוג את השני. רומן מרטינז, עוד ארגנטינאי, צימק עבור טנריפה בדקה ה-61, ומי אם לא קון אגוארו קבע את תוצאת המשחק בדקה ה-78. אתלטיקו עלתה למקום העשירי ותצא במצב רוח טוב לגומלין בליברפול. טנריפה נותרה מתחת לקו האדום עם 32 נקודות, שתיים פחות מסראגוסה שנמצאת בחוף מבטחים.

אלמריה - אספניול 1:0

גם אספניול וגם אלמריה עדיין לא ניצלו סופית מירידה ערב המחזור, אבל ידעו שלמעשה הן לא יירדו ושניצחון יבטיח זאת. לואיס גרסיה כבש את השער היחיד במשחק בבעיטה חופשית מסובבת ומדויקת לחיבור של דייגו אלבס 10 דקות בתוך המחצית השנייה. בן סהר נכנס במקומו של פאבלו אוסבלדו בדקה ה-86.

ספורטינג חיחון - ויאדוליד 2:0

ויאדוליד הגיעה למשחק ממעמקי המקום ה-17 וארבע נקודות מתחת לקו האדום ולמרות שנותרה במקום ממנו יורדים, השיגה שלוש נקודות חשובות ויקרות. מאנוצ'ו כבש בדקה ה-80, בראחה הכפיל בדקה ה-90 והאורחים ממשיכים לקוות להינצל. מלדונאדו מחיחון ואסייר דל הורנו מויאדוליד הורחקו לקראת הסיום.

ראסינג סנטאנדר - ויאריאל 2:1
לראסינג: סרחיו קנאלס (39). לויאריאל: דייגו גודין (70), נילמאר (82).

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully