וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שגרירים: ניצחון מרשים לרוני לוי ואוניראה

המאמן עלה עם קבוצתו למקום השני ברומניה, אחרי 1:4 בקראיובה. רוסיה: חיימוביץ' ונאתכו לא שותפו, תיקו לקבוצותיהם

אוניראה אורזיצ'ני עדיין לא מוותרת על האליפות. הקבוצה של רוני לוי עלתה הערב (ראשון) למקום השני בטבלה בזכות ניצחון מרשים 1:4 על אוניברסיטה קראיובה. כעת הפער של אוניראה מקלוז' המוליכה עומד על שבע נקודות, כשנותרו חמישה מחזורים לסיום העונה.

כבר בדקה השמינית מריוס בליאסקו נגח לרשת ועשה 0:1 לאוניראה, אחרי מהלך נהדר באגף ימין. האורחים המשיכו לשלוט ללא עוררין, אבל רק בדקה ה-71 השיגו את השני. התקפה מתפרצת קטלנית בנגיעה אחת בכדור, הסתיימה עם כדור רוחב של סמדו ושער של ראול אנדריי רוססקו. מיחאי גנגיובאנו צימק בדקה ה-74, אבל רזבאן פדורטו (81) וסמדו המצוין (88) הבטיחו את הניצחון של אוניראה, שלא הפסידה ב-11 המשחקים האחרונים.

*** רוסיה: זאב חיימוביץ' ישב על הספסל ב-0:0 של טרק גרוזני עם זניט סנט פטרסבורג. לטרק זהו תיקו חמישי העונה והיא נותרה במקום החמישי עם 11 נקודות, שתיים פחות מזניט הרביעית. ביברס נאתכו, שכבש במחזור הקודם, לא נכלל בסגל של רובין קאזאן, שאכזבה עם 0:0 מול אנז'י.

*** אליניב ברדה לא נכלל בסגל גנק, שניצחה 0:2 את בירסחוט בפלייאוף בבלגיה. את השערים של גנק כבשו פביאן קאמוס (פנדל) בדקה ה-30 ואקס הפועל תל אביב, סמואל יבואה, בדקה ה-42. רמי גרשון ישב על ספסל סטנדרד ליאז', שנכנעה 1:0 לשרלרואה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully