וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גרמניה: הופנהיים דרסה 1:5 את המבורג

הקבוצה של רנגניק סיפקה חגיגה לאוהדיה והגבירה את הלחץ בהמבורג. פרייבורג מעל הקו האדום, אחרי 0:1 על וולפסבורג

אחרי שתוצאות אתמול שירתו את האינטרסים שלה כשמרבית קבוצות התחתית הפסידו וקבעו שתישאר בליגה הראשונה בגרמניה גם בעונה הבאה, הדהימה היום (ראשון) הופנהיים המשוחררת מלחץ את המבורג כשדרסה אותה 1:5. עם איך שהמבורג נראתה היום, אולי כדאי שבכלל לא תופיע לגומלין מול פולהאם השבוע אחרי שנפרדה ממנה ב-0:0 ביתי בשבוע שעבר.

החגיגה של הקבוצה הביתית התחילה כבר בדקה השניה עם שער של ודאד איביסביץ', שבעט חזק מחוץ לרחבה. רק תשע דקות חלפו וזה כבר 0:2. שוב איביסביץ', הפעם בנגיחה אחרי הגבהה מוצלחת של אנדראס בק. בדקה ה-31 עלתה הופנהיים ל-0:3 משער של קרלוס אדוארדו אחרי בישול של כריסטיאן אייכנר. במחצית השניה היה נראה כי המבורג מצמקת קצת את ההשפלה כששער מדהים של רוברט טשה מחוץ לרחבה צימק ל-3:1. אך הופנהיים לא הרפתה וכבשה עוד שני שערים בין הדקות 72-76 (אובסי וסליחוביץ') כדי להביס 1:5 את המבורג.

פרייבורג, שראתה אתמול את כל יריבותיה לתחתית מפסידות ומאבדות נקודות חשובות, ידעה שהיא יכולה להיות תלויה רק בעצמה בעזרת ניצחון, ועשתה את שלה עם 0:1 קטן על האלופה היוצאת וולפסבורג. סדריק מקיאדי כבש בדקה ה-38 והעניק לקבוצתו ניצחון שני ברציפות ועלייה למקום ה-14 עם 31 נקודות, שלוש יותר מבוכום שירדה למקום ה-16 המוליך למשחקי המבחן וארבע מעל האנובר הלפני אחרונה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully