וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לאומית: מרמורק ירדה לליגה א', ירושלים בדרך

הקבוצה מרחובות הפסידה 1:0 לבית"ר/שמשון. רק תיקו לקבוצה מהבירה, שרחוקה חמש נקודות מב"ש, שלושה מחזורים לסיום

המחזור ה-32 בליגה הלאומית התחלק לשלושה חלקים. בשישי נערכו משחקי הפלייאוף העליון במסגרתם עשתה עירוני קרית שמונה צעד משמעותי לעבר ליגת העל, בשבת התקיימו משחקי הפלייאוף המרכזי חסר החשיבות והיום (שני) הגיע תורו של הפלייאוף התחתון, כאשר עיקר המאבק הוא בהימלטות מהמקום ה-14 המוביל למשחקי המבחן נגד קבוצת ליגה א'.

הפועל ירושלים - מכבי באר שבע 1:1

סיכויי ההיחלצות של יהודה זגורי ושחקניו מאימת הירידה לליגה א' פחתו אחרי התיקו הביתי מול מכבי באר שבע, ששמרה על מרחק של חמש נקודות ממנה כששלושה משחקים בלבד נותרו לסיום העונה. ירושלים עלתה ליתרון בדקה ה-12 משער של אבי אבינו וכבר הרגישה את הניצחון הראשון אחרי 17 מחזורים והפעם משמעותי במיוחד שיקרב אותה למקום ששולח למשחקי הישרדות מול הקבוצה השלישית בליגה א'. אך קבוצתו של שרון אביטן לא נשברה וערן זגר הצליח להשוות בדקה ה-75 ולשמור את הפער בין השתיים על חמש נקודות, כשנותרו תשע בקופה.

הפועל מרמורק - בית"ר שמשון תל אביב 1:0

העונה העגומה של הקבוצה מרחובות הסתיימה מעשית עם עוד הפסד ביתי כואב, בו האריכו השחקנים של ניסים אלימלך את רצף המשחקים המביך שלהם מבלי לכבוש שער ל-11. את בית"ר שמשון תל אביב הצרות של מרמורק לא עניינו, ובדקה ה-75 העלה מעוז סמיה את הקבוצה של אריק גילרוביץ' ליתרון עם שער יקר. שלוש דקות לאחר מכן הורחק יותם פינסו המקומי בכרטיס אדום, וסגר סופית את הסיפור של מרמורק, שהייתה זקוקה לניצחון כדי להשאיר לעצמה סיכוי תיאורטי להינצל.

הפועל בני לוד - הכח עמידר רמת גן 2:2

בני לוד נמנעה מהפסד להכח רמת גן, ושמרה על המקום הראשון אחרי ששתי הקבוצות נפרדו בתיקו 2:2. האורחים מרמת גן עלו ליתרון עם שני שערים במחצית הראשונה, כאשר לירן דיאמנט כבש בדקה העשירית וקובי חסן קבע 0:2 בדקה ה-28. המארחים חזרו לעצמם במחצית השניה עם שערים של אגודה קאובינה (57) ומוראד אבו ענזה (87) ובסופו של דבר הם שמרו על פער של שלוש נקודות מהכח עמידר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully