וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אנגליה: צ'לסי מחצה את סטוק ושבה לפסגה

צ'לסי לא התקשה לחזור לפסגה בזכות 0:7 קל על סטוק ושלושער של סלומון קאלו. 0:4 לליברפול על ברנלי שירדה

הליגה האנגלית לוהטת מאי פעם. אחרי הניצחון 1:3 של מנצ'סטר יונייטד על טוטנהאם אתמול (שבת), צ'לסי הצליחה לחזור היום לפסגה ללא שום קושי, כשהביסה 0:7 את סטוק החלשה והעלתה את מאזנה ל-80 נקודות, אחת יותר מהשדים האדומים. מוקדם יותר ניצחה אסטון וילה 0:1 בדרבי את בירמינגהאם ועלתה למקום החמישי עם מספר נקודות זהה לשל טוטנהאם הרביעית, לה יש משחק חסר. ליברפול הביסה 0:4 את ברנלי והורידה אותה לליגת המשנה.

צ'לסי - סטוק סיטי 0:7

הכחולים של קרלו אנצ'לוטי התאוששו בלי שום בעיות מההפסד 2:1 לטוטנהאם במחזור שעבר, ושיפרו עוד יותר את מאזנם הביתי העומד כעת על 49 נקודות מתוך 54 אפשריות וארבעה ניצחונות רצופים בסטמפורד ברידג'. בשני המפגשים הקודמים בין השתיים העונה הצליחה סטוק בעיקר להפריע לצ'לסי, אך הפסידה פעמיים. בליגה ביצעו הכחולים מהפך בדקה ה-90 משער של פלורן מאלודה בדרך ל-1:2, בגביע זה נגמר ב-0:2. הפעם על המשחק הייתה רשומה תבוסה קשה מהרגע הראשון.

אשלי קול חזר אחרי יותר מחודשיים של היעדרות וקיבל הזדמנות להיכנס לכושר מול קבוצה חלשה שידעה מדוע הגיעה בכוננות ספיגה. דידייה דרוגבה פתח בהרכב למרות פציעה שהוא סוחב, אבל מי שגנב את ההצגה הוא סלומון קאלו שחגג עם שלושער קל. פרנק למפארד עזר לו עם צמד, דרוגבה וג'ו קול התמקדו בבישולים, פלורן מאלודה מצא בסופו של דבר את הרשת ואפילו דין סטארידג' כבש. המקום הראשון שוב של צ'לסי.

כבר בדקות הראשונות הראה אשלי קול כי הפציעה מאחוריו, ועלה פעם אחר פעם באגף השמאלי. בדקה ה-11 נבלם למפארד אצל השוער סורנסן וגם הריבאונד של קאלו לא נכנס. בדקה ה-20 שוב שוערה של סטוק היה כוכב הרגע, כשהדף נגיחה נהדרת של דרוגבה. כדור הקרן הגיע לאנלקה, שבעט החוצה מחמישה מטרים. דקה לאחר מכן דרוגבה כבר עבר את סורנסן, אבל שלח את הכדור לשמיים.

השער של צ'לסי עמד באוויר והגיע בדקה ה-24. דרוגבה שלח רגל ארוכה כדי להשתלט נהדר על כדור בצד ימין, העביר למרכז וקאלו נגח מקרוב לרשת החשופה. 0:1 לצ'לסי. בדקה ה-31 הבקיע קאלו את השני שלו, לאחר שסורנסן הצליח רק להדוף בעיטה של למפארד ונפצע בהיתקלות עם החלוץ מחוף השנהב. צ'לסי דוהרת לעבר הניצחון. בדקה ה-44 הות תפס את קראלו מחוץ לרחבה והמשיך את העבירה פנימה. השופט הצביע על הנקודה הלבנה ולמפארד הכניע את בגוביץ'.

המחצית השנייה נמשכה מאותה נקודה, למרות הורדת ההילוך של צ'לסי. בדקה ה-68 השלים קאלו את יומו הגדול, כשקיבל כדור מלמפארד וכבש בניסיון שני אחרי שנעצר בפעם הראשונה על ידי בגוביץ'. 0:4 קל לצ'לסי, שלושער לקאלו. ארבע דקות לאחר מכן העביר אנלקה כדור רוחב ומאלודה החמיץ בצורה מזעזעת ממטר. בדקה ה-78 שוב מאלודה קיבל הזדמנות מצוינת לכבוש, אבל בגוביץ' עצר אותו. בדקה ה-81 השלים למפארד צמד בשער נהדר, כשהגיע להגבהה של ג'ו קול ומהאוויר בנגיעה אומנותית הקשית מעל בגוביץ'. אל החגיגה הצטרף גם המחליף סטארידג', שחלף בקלילות על פני השוער האורח והרשית את השישי כשנותרו שלוש דקות לסיום. נגמר? לא אם שואלים את מאלודה. הצרפתי כל כך רצה לכבוש ואחרי מספר החמצות המשיך פנימה מסירת רוחב של ג'ו קול בדקה ה-89.

הרכב צ'לסי: פטר צ'ך, פאולו פריירה (סאם האצ'ינסון, 73), ברניסלאב איבנוביץ', אלכס, אשלי קול, פרנק למפארד, מיכאל באלאק, פלורן מאלודה, סלומון קאלו (ג'ו קול, 71), דידייה דרוגבה, ניקולא אנלקה (דניאל סטארידג', 79).

הרכב סטוק: תומאס סורנסן (נפצע - אסמיר בגוביץ', 36), דני היגינבוטם, רוברט הות, עבדולאי פיי (נפצע - ריאן שואוקרוס, 9), דני קולינס, רורי דלאפ, דין וויטהד, גלן ווילן, מתיו אתרינגטון, ריקרדו פולר, דייב קיטסון (סאנלי טונצ'אי, 59).

אסטון וילה - בירמינגהאם 0:1

מנג'ר אסטון וילה מרטין אוניל ביקש משחקניו לשמור על קור רוח בדרבי מול בירמינגהאם, במטרה להשיג ניצחון שישי ברציפות על היריבה העירונית. כנראה שהצפון אירי ידע על מה הוא מדבר. הווילה ניצחו 0:1 אחרי 90 דקות מתוחות במיוחד במחזור ה-36, והצליחו להשיג שלוש נקודות חשובות במיוחד שהעלו אותם מעל מנצ'סטר סיטי והצמידו אותם לטוטנהאם הרביעית עם מספר נקודות שווה, אך לשחקניו של אוניל יש משחק עודף.

הקבוצות הפיקו משחק לחוץ מאוד במשך 82 דקות והיה נראה שאנחנו לפני 0:0 טיפוסי, אלא שאז פרץ גבריאל אגבונלהור אל תוך רחבת בירמינגהאם והוכשל. ג'יימס מילנר ביצע את הפנדל בצורה הכי טובה שאפשר עם כדור חזק בחצי גובה ולא השאיר סיכוי לג'ו הארט. אסטון וילה מנצחת 0:1 ומעבר ליוקרה העירונית ולניצחון השישי ברציפות בדרבי, משיגה גם שלוש נקודות קריטיות במיוחד.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

פיטרו חוגגת יום הולדת עגול ואתם נהנים ממבצע של פעם ב-60 שנה

בשיתוף פיטרו

ברנלי - ליברפול 4:0

קבוצתו של בניטז, שראתה את שאר יריבותיה למקום הרביעי תופסות מרחק, ידעה שהיא חייבת ניצחון מול ברנלי הקטנה, שמצידה היתה חייבת את כל 3 הנקודות כדי להשאיר את חלומות הפרמיירליג שלה לעונה הבאה בחיים. למרות הפערים בין שתי הקבוצות, האורחים התקשו מאוד למצוא את הרשת במחצית הראשונה, וירדו מאוכזבים אל חדרי ההלבשה. כל זה השתנה בפתיחת 45 הנותרות.

סטיבן ג'רארד עלה בטירוף אל הדשא, והכה פעמיים תוך 7 דקות: בדקה ה-52 החל יוסי בניון, שעלה לכר הדשא בדקה ה-48, מהלך שהסתיים בקפטן של ליברפול, ששלח בעיטה שפגעה במגן ברנלי, לאון קורט, שינתה כיוון והכניעה את בריאן ינסן. לא חלפו 7 דקות וג'רארד שוב מצא את הרשת, כשהפעם אקווילני התחיל במהלך, אך החליק, ואת הכדור שנותר מיותם של ג'רארד בטיל נהדר מחוץ לרחבה, היישר אל הרשת. ברנלי עוד ניסתה ליצור מעט לחץ כדי להישאר בחיים, אבל בדקה ה-74 היא ראתה את המסמר האחרון ננעץ בארונה, כשבניון מצא את אקווילני, וזה שלח כדור נהדר אל מקסי רודריגז, שכבש בקלות את השלישי. בדקה ה-93 השלים ריאן באבל את הערב הנוראי של אוהדי בארנלי, כשקיבל כדור בעמדת נבדל, ומול יאנסן רשם את הרביעי של ליברפול, ששולח את ברנלי רשמית אל ליגת המשנה.

במשחק נוסף:

אברטון - פולהאם 1:2
לאברטון: כריס סמולינג (עצמי, 49), מיקל ארטטה (פנדל, 90). לפולהאם: אריק נבלנד 36

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully