וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

המפתח שיכריע את משחק העונה

מדי יום נציג לכם את הנקודה שתביא ניצחון במשחק העונה ונעמיד אותה להצבעה, והפעם: הגישה של אוהדי מכבי חיפה

בסביבות הדקה ה-30 בדרבי החיפאי לפני שבועיים, נראו לא מעט סימני עצבנות ביציעים. האוהדים הירוקים הבינו שבכל דקה שחולפת, המשימה הופכת קשה יותר. זאת אומרת, זה לא שהם רק הבינו - הם החדירו את המסר הזה למגרש ובעצם גרמו לשחקנים שלהם להבין.

הקהל של מכבי חיפה הואשם בכל מני תכונות בשנים האחרונות - שובע, פינוק, כפיות טובה. אלא שכל אלה כלל לא עומדים על הפרק. מדובר בקהל שירצה מחר יותר מתמיד שהקבוצה שלו תנצח ומבחינתו יבוא לתת לה את כל התמיכה האפשרית. השאלה היא אם הקהל הזה לא ירצה מדי. אובר מוטיבציה היא לא דבר טוב. השחקנים על כר הדשא חשים היטב כל קריאת בוז ונהמה של אי שביעות רצון כשהכדור לא פוגש ברגל הנכונה. הטבעת הירוקה שעוטפת את כר הדשא של קרית אליעזר כל כך צרה, שלפעמים היא גם חונקת.

אוהדי מכבי חיפה חייבים לבוא עם גישה אחרת למשחק מחר. הם צריכים לזכור שהקבוצה שלהם מובילה את הטבלה, שהקבוצה שלהם היא האלופה המכהנת, שהקבוצה שלהם היא זו ששיחקה בליגת האלופות השנה ונתנה קרב שווה לקבוצות חזקות יותר מהפועל תל אביב. הקהל הירוק יצטרך לעודד ולדחוף את הקבוצה שלו גם אם תיקלע לפיגור מוקדם. המשימה לא מורכבת במיוחד: הוא פשוט צריך לגרום לאלישע לוי והשחקנים שלו להרגיש בבית. אם זה יקרה, גם פיגור לא יפחיד את מכבי חיפה. אם זה לא יקרה, האדומים ייצאו מקרית אליעזר עם שלוש נקודות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully