וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי ת"א תעדיף קשר זר אם אלברמן לא יימצא כשיר

25.4.2010 / 12:43

הקשר שוב נפצע וייבדק ע"י מספר רופאים. במידה שמועמדותו תרד, הצהובים יעדיפו שחקן זר על פני אלמוג כהן, שירד מהפרק

עסקת העברתו של קשרה הישראלי של בורוסיה מנשנגלדבאך גל אלברמן למכבי תל אביב רחוקה מאוד מלהיסגר. נכון לעכשיו, לא קיים שום סיכום בין מכבי לשחקן עצמו ובוודאי שלא מול המועדון הגרמני. בשבוע שעבר שוב נפצע אלברמן בקרסולו והושבת מאימונים. מדובר באותו קרסול בו נותח השחקן פעמיים השנה וגרם לו להשבתה של כמעט עונה שלמה.

אלברמן צפוי לעבור השבוע סדרת בדיקות מקיפה על ידי מספר רופאים בגרמניה וכן במרפאתו של פרופסור מרטנס בבלגיה. הנחת העבודה במכבי היא שרק במידה שאלברמן יימצא כשיר לחלוטין, תיכנס הנהלת הקבוצה למשא ומתן כספי על תנאי חוזהו, אם וכאשר אזי רק לאחר שיסוכמו הפרטים עמו יפתח משא ומתן מול גלדבאך, שבשיחות סגורות נתנו לצהובים להבין שיש על מה לדבר.

במועדון הצהוב לא פוסלים את האפשרות לרדת כליל מעסקת אלברמן, זאת כדי לא לקחת סיכון בעניין מצבו הבריאותי. במכבי יודעים שלמרות שמדובר בשם נוצץ, שחקן נבחרת וקשר בעל שיעור קומה לכשעצמו, האפשרות שהוא יפצע שוב ויעדר לתקופה ארוכה מרתיעה את ראשי הקבוצה מלהוציא את העסקה לפועל. נכון לעכשיו הכל תלוי במצב בריאותו וכשירותו של הקשר. אם הוא אינו כשיר במאת האחוזים, במכבי לא ייקחו את הסיכון גם במחיר מציאה. במידה שהוא בריא, במועדון כבר התקבלה החלטה עקרונית להשקיע ברכישתו שכן אלברמן כשיר הוא אחד מהקשרים האחוריים הטובים שניתן למצוא בשוק השחקנים.

במידה ובסופו של דבר יוחלט לרדת מהעסקה, נראה כי המנג'ר אבי נמני יעדיף לצרף קשר אחורי זר בעל שיעור קומה. נכון לרגע זה, במכבי הוחלט לרדת מאלמוג כהן. גורם במכבי ציין שההחלטה לגבי כהן נובעת ממספר סיבות, בין היתר מקצועיות וכי הוא יורד מרשימת המועמדים בלי קשר לעסקת אלברמן.

למרות היכולת המאכזבת, בקבוצה שמחו על הנקודה מול בני יהודה

בצד המקצועי, בקבוצה נרשמה שביעות רצון מהנקודה שהושגה אמש בתיקו המאופס נגד בני יהודה בבלומפילד במסגרת המחזור ה-32 בפלייאוף העליון של הליגה. במכבי שמחו בעיקר על העובדה שבני יהודה לא התקרבה אליהם בקרב על המקום השלישי והכרטיס לאירופה.

"נצטרך לעשות את העבודה עד הסוף, ואני מקווה שנבטיח את המקום השלישי כבר במחזור הקרוב", אמר נמני בסיום המשחק. "עברנו הרבה תלאות העונה ואני מקווה שבסופו של דבר נוכל להגשים את המטרה - להגיע לאירופה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully