וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ארגנטינה: ארחנטינוס עלתה למקום השני

1:3 על חימנסיה לה פלאטה קירב אותה מרחק נקודה מהמוליכה אסטודיאנטס, שניצחה את ריבר 0:1. הורקאן-אינדפנדיינטה 0:0

צמרת הליגה בארגנטינה ממשיכה לרתוח, כאשר עדיין בין הקבוצות שניצבות בראש מפריד מספר נקודות קטן. אסטודיאנטס ניצלה את מעידתה של אינדפנדיינטה (0:0 בהורקאן) כדי לפתוח פער של שתי נקודות על פניה, אחרי הניצחון הביתי של הקבוצה מלה פלאטה 0:1 על ריבר פלייט. גודוי קרוז נשארה קרובה לצמרת אחרי 0:1 קטן על צ'אקריטה ג'וניורס. ארחנטינוס ג'וניורס העפילה למקום השני, לאחר שגברה בלילה בין ראשון לשני 1:3 על חימנסיה לה פלאטה והיא מפגרת בנקודה אחת בלבד אחרי אסטודיאנטס.

אסטודיאנטס - ריבר פלייט 0:1

הקבוצה של אלחנדרו סאבלה קצרה ניצחון עשירי בליגה, ולאור התיקו של אינדפנדיינטה היא פתחה פער של שתי נקודות בצמרת, שלושה מחזורים לסיום טורניר קלאוסורה 2010. מחזיקת גביע הליברטדורס נהנתה משער עצמי בדקה ה-20 של פאקונדו קירוגה, שהכדור פגע בו והלך מעל שוער ריבר, חואן אוחדה. המשחק אופיין בתאקלים רבים, כשלקראת הסיום שני שחקני ריבר, דניאל ויז'אלבה (87) וגוסטבו קבראל (88), הורחקו באדום אחרי תיקולים פראיים. אם אסטודיאנטס, עם 33 נקודות, תנצח את שלושת המשחקים הבאים שלה היא תהיה אלופה.

ארחנטינוס ג'וניורס - חימנסיה לה פלאטה 1:3

הצמרת בארגנטינה צפופה מאוד, וארחנטינוס הוסיפה לכך, לאחר שניצחה את הקבוצה מלה פלאטה. נסטור אורטיגוזה העלה את המקומיים ליתרון אחרי 27 דקות בפנדל. לוקאס קסטרו (68) איזן, אלא שרק לשתי דקות כשאיסמעל סוסה החזיר את היתרון לקבוצה הביתית, סנטיאגו ריימונדה (87) חתם את התוצאה. ארחנטינוס תצא במחזור הבא למשחק חוץ אצל סן לורנצו.

הורקאן - אינדפנדיינטה 0:0

השדים האדומים יצאו עם קהל של אלפים למשחק חוץ לא קל נגד 'אל גלובו', אלא שהם חזרו משם עם נקודה, שכולה הפסד מבחינתם, כיוון שהם נפרדו לעת עתה מאסטודיאנטס הראשונה. לקבוצה של אמריקו גאז'גו מחכים שלושה משחקים לא קלים עד סיומו של הטורניר, הראשון שבהם בשבוע הבא נגד בוקה ג'וניורס, אבל הם עדיין יכולים לחלום אליפות.

גודוי קרוז - צ'אקריטה ג'וניורס 0:1

הקבוצה של עומאר אסאד ממשיכה את העונה החלומית שלה עם עוד ניצחון והיא עדיין רחוקה רק שתי נקודות מהמוליכה. דויד רמירז (18) חתום על שער הניצחון לקבוצה הביתית, שאחרי ההפסד לריבר שהוריד אותה מהמקום הראשון, חזרה לנצח ולחלום. צ'אקה ירדה סופית לליגת המשנה.

בוקה ג'וניורס - סן לורנצו 0:2

אולי הצהובים-כחולים מתאוששים סופסוף מהעונה הגרועה שלהם ויסיימו אותה עם קורטוב של טעם מתוק בפה. מתיאס חימנז (3) ומרטין פאלרמו (70) כבשו לבוקה.

אתלטיקו טוקומן - רוסאריו סנטראל 2:2
לטוקומן: לואיס רודריגז (3, 52), לסנטראל: אמיליו זאיילה (21), מילטון קראליו (58).

ראסינג קלוב - בנפילד 0:2
מתיאס מרטינז (75), קלאודיו ביילר (81).

לאנוס - ארסנאל 1:4
ללאנוס: סנטיאגו הוז'וס (12), סנטיאגו סלסדו (45), ליאנדרו דיאז (50), חורחה קראסקו (81). לארסנאל: לוסיאנו לגיזאמון (62).

ניואל'ס אולד בויס - קולון 0:5
חואקין בוגוסיאן (16, 57), מאוריסיו ספרדוטי (24), מאורו פורמיקה (32), חורחה אצ'וקארו (42).

ולז סארספילד - טיגרה 0:1
רולאנדו זראטה (18).

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully