וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דוראנט: "בשלב הזה הכל תלוי בנו"

פורוורד אוקלהומה מאמין שקבוצתו יכולה לעבור את הלייקרס: "אנחנו שולטים בגורל שלנו". בריאנט: "זה ברח לנו"

כשקווין דוראנט הצהיר לפני העונה שאוקלהומה סיטי מכוונת העונה לפלייאוף, רבים הרימו גבה. אפילו שתיים. היו כאלה שהגדירו את הפורוורד כיומרני, והיו שהתייחסו לכך בביטול. תריצו קדימה כמה חודשים - אוקלהומה סיטי היא אחת הקבוצות המלהיבות ב-NBA, עם דוראנטולה מפלצתי וסגל מאוזן שמוליך אותה לניצחונות גדולים על יוטה, פיניקס, דנבר, בוסטון, דאלאס ולוס אנג'ללס לייקרס. תריצו קדימה עוד קצת - אוקלהומה סיטי נחלצת מפיגור 2:0 מול האלופה לוס אנג'לס לייקרס ומשווה ל-2:2. איך נשמע לכם דוראנט עכשיו?

לפנות בוקר (ראשון) הת'אנדר הביסו את הלייקרס 89:110, כשהם נהנים מפציעתו של קובי בריאנט באצבעו ומאפשרים לו לקלוע 12 נקודות ב-5 מ-10 מהשדה. דוראנט קלע 22 למנצחים, ראסל ווסטברוק היה מצוין עם 18 נקודות, 8 ריבאונדים ו-6 אסיסטים, ונראה שהאלופה הכניסה את עצמה לצרה צרורה.

"הרבה אנשים לא ציפו שנהיה כאן, ואחרי שעלינו לפלייאוף אנשים אמרו שנעוף בסוויפ ועוד כל מיני דברים", אמר דוראנט, "אנחנו יודעים כמה קשה אנחנו עובדים כל יום ואני חושב שאנחנו יכולים להגיע רחוק כקבוצה. בשלב הזה הכל תלוי בנו, אנחנו שולטים בגורל שלנו". אחרי העונה שעברה על אוקלהומה ואחרי שהשוו ל-2:2 בסדרה, איש כבר לא יתייחס יותר בביטול לדבריו של דוראנטולה.

"זה היה הכי גדול שמשחק יכול להיות", אמר המאמן המנצח סקוט ברוקס, "אתה משחק בפלייאוף נגד אחת הקבוצות הכי טובות. אמרתי לשחקנים אחרי המשחק שהלייקרס עשו עבודה טובה בשני המשחקים הראשונים ודאגו ליתרון הביתיות שלהם, ועכשיו אנחנו גם שמרנו על הבית".

קובי בריאנט שיחק 32 דקות בהן קלע 12, הוריד 3 ריבאונדים, מסר 4 אסיסטים ואיבד 3 כדורים. לא מרשים לשחקן בסדר גודל שלו, אבל לממבה לא היו נחשים ארסיים סביבו. פאו גאסול (5 מ-10 מהשדה) ואנדרו ביינום (10 ריבאונדים) תרמו 13 כל אחד, אבל הלייקרס הציגו הגנה נרפית במשך דקות ארוכות, קלעו רק 4 מ-22 מחוץ לקשת ו-60 אחוז מהעונשין. "ניהלתי את המשחק כמו שרציתי, אבל לצערי זה ברח לנו", אמר בריאנט בסיום, "הנקודות שהם השיגו מנו עממני לעשות מה שבדרך כלל אני עושה וזה לסגור את המשחק".

מאמן הלייקרס פיל ג'קסון עמד מאחורי החלטתו של בריאנט, שחיכה 15 דקות בתוך המשחק, כשקבוצתו הייתה במינוס 15, לפני שזרק את הזריקה הראשונה שלו. "זאת הייתה התפרקות יפה בחצי השני", אמר ג'קסון בציניות, והוסיף: "אנחנו מצפים לנצח את שני המשחקים הבאים ולגמור עם זה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully