וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נמני: "אחרי כל התלאות אנחנו רוצים אירופה"

24.4.2010 / 21:52

מכבי ת"א לא הרשימה ב-0:0 עם בני יהודה, אבל התקרבה לליגה האירופית. המנג'ר הוסיף: "כרגע אין חדשות לגבי רכש"

ברני ארדוב

צילום ועריכת וידאו: איתי חסיד

משחק חלש מאכזב התקיים היום (שבת) בבלומפילד בין בני יהודה ומכבי תל אביב, שתיים מהקבוצות שעשויות ואף צפויות לייצג אותנו באירופה בעונה הבאה. ההתמודדות נגמרה ב-0:0 נטול מצבים, עם מעט מאוד הזדמנויות וקצב איטי במיוחד, שאימלל את אלו שהטריחו את עצמם למשחק.

מכבי תל אביב יכולה להיות מעודדת מכך שהפער בין השתיים נותר על שש נקודות, כשנותרו עוד שלושה מחזורים לסיום העונה, והיא קרובה מאוד להבטיח את המקום השלישי שייתן לה את הכרטיס לאירופה בעונה הבאה. מנגד, הפער מבית"ר ירושלים צומק לארבע נקודות.

"שתי הקבוצות סגרו חזק, וכך זה גם נראה"

מנג'ר הצהובים אבי נמני נשאל, כמתבקש, מי יותר מאוכזב, הקהל שנאלץ לצפות במופע החלש, או השחקנים ששיחקו כל כך חלש. "אני לא יכול או יודע לענות על שאלה כזאת. צריך לשאול את מי שיושב ביציע. אנחנו באנו לשחק על תוצאה, כמו שעשינו בכל השבועות האחרונים ונעשה עד תום העונה. כל מחזור שעובר ואנחנו שומרים על פער נקודות גדול מהמקום הרביעי זה טוב מבחינתנו, למרות שניצחון היה מבטיח כמעט בוודאות את המקום השלישי".

נמני ניסה להסביר מה גרם למשחק להיות כל כך חלש: "שתי הקבוצות סגרו חזק, וכך זה גם נראה. אנחנו נצטרך לעשות את העבודה עד הסוף ואני מקווה שנבטיח את המקום השלישי כבר במחזור הקרוב. עברנו הרבה תלאות העונה ואני מקווה שבסופו של דבר נוכל להגשים את המטרה שהיא להגיע לאירופה".

מנג'ר הצהובים התייחס גם לחיזוק הצפוי לקראת העונה הבאה: "מעבר לרוברטו קולאוטי ויואב זיו, שכידוע יצטרפו אלינו, אין לנו כרגע עוד חדשות לגבי שחקנים שמועמדים. אנחנו רוצים להתעסק קודם כל במה שקורה על הדשא ולאחר מכן נעשה את מה שצריך לגבי העונה הבאה". נמני ניסה לנתח גם את משחק העונה שייערך ביום שני בין מכבי חיפה להפועל תל אביב: "מתאר לעצמי שיש התרגשות שהיא יותר מכל משחק אחר. זו התרגשות שיכולה לפגוע במשחק, מפני שיש ציפיות גבוהות מאוד. מי שתדע להתגבר על ההתרגשות, תוכל לנצח".

מגן מכבי תל אביב רוני גפני דיבר על התחושה אחרי המשחק: "אני לא יודע אם זה פספוס, מפני שההזדמנות האחרונה היתה דווקא של בני יהודה. התחושה מעורבת, קצת פספוס וקצת מזל. היה חשוב לנו לשמור קודם כל על הפער מבני יהודה ועשינו את זה. עד סוף העונה, ננסה לשמור על המקום השלישי".

גפני התייחס גם למשחקים הקרובים נגד מכבי חיפה והפועל תל אביב, שעשויים לקבוע את גורל האלופה וחשובים ליוקרה של המועדון. "נתכונן כפי שהתכוננו למשחקים הקודמים, אין שום דבר שונה מבחינתנו. אנחנו קודם כל מסתכלים על עצמנו ורוצים להבטיח את אירופה. כל מה שנעשה מעבר לכך, זה בונוס".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully