וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

צרפת: עוד הפסד לבורדו

האלופה היוצאת המשיכה בצניחה החופשית שלה, הפעם עם הפסד 1:0 ללוריין. ליל ניצחה 1:2 את לה מאן והיא שלישית

כאשר מארסיי שתארח ביום ראשון את סנט אטיין דוהרת אל התואר והיחידה שעוד יכולה להדביק אותה היא אוקזר המפגרת אחריה בחמש נקודות, התמקדו משחקי השבת בליגה הצרפתית במאבקים על המקומות המוליכים לאירופה. האלופה היוצאת בורדו התארחה הערב (שבת) אצל לוריין במפגש של משפחת גורקוף וחוותה הפסד נוסף, הפעם 1:0. לשמחתם של לורן בלאן ושחקניו, גם מונפלייה איבדה נקודות ב-0:0 בנאנסי. ליל ניצלה זאת כדי לעלות למקום השלישי עם 1:2 על לה מאן שמתקרבת לליגה השנייה. בולון ניצחה 0:3 בסושו והשאירה לעצמה סיכוי תיאורטי להינצל. משחקה של ליון נגד מונאקו נדחה לאמצע מאי, כדי לאפשר לקבוצה לנוח לקראת גומלין חצי גמר ליגת האלופות.

לוריין - בורדו 0:1

האלופה קיוותה לשים סוף לרצף הכישלונות המזעזע מהתקופה האחרונה שקבע כי תסיים את העונה ללא תואר, אך הגיעה ללא שבעה שחקני הרכב ושוב הפסידה. יוהאן גורקוף פתח בהרכב בורדו מול לוריין אותה מדריך אביו, כריסטיאן, וניסה לקדם את בורדו לעבר המטרה היחידה שעוד נותרה - כרטיס לליגת האלופות. האורחים היו עדיפים ואף בעטו פעם אחת לקורה, אך בדקה ה-57 נכנעו לשער של קווין גמיירו המצוין ונאלצו לרדת שוב בראש מורכן.

לה מאן - ליל 2:1

המדורגת 18 שדוחה את הקץ והצליחה איכשהו לשמור לעצמה סיכוי להינצל, אירחה את קבוצת ההתקפה הטובה בליגה, שהגיעה לאחר שהבקיעה רביעייה לרשת מונאקו. ליל, שחולמת עדיין על מקום בליגת האלופות, עלתה ליתרון בדקה ה-13 משער של הברזילאי טוליו דה מלו, אבל מודיבו מאיגה איזן בדקה ה-55 עבור לה מאן. בדקה ה-79 כבש יוהאן קבאיי מהנקודה הלבנה וקירב את לה מאן לליגת המשנה ואת קבוצתו לליגת האלופות, כשליל שוב במקום השלישי.

נאנסי - מונפלייה 0:0

אחרי שלוש תוצאות תיקו רצופות שהוציאו אותה מהמירוץ לאליפות, הרביעית בטבלה יצאה למשחק חוץ בנאנסי, נגד אחת משתי הקבוצות היחידות שניצחו אותה בסטאד דה לה מוסון. המארחת המשוחררת, למרות חיסורים רבים בהרכב, הייתה טובה יותר ממונפלייה נטולת אלברטו קוסטה הארגנטינאי, אך פול אלו אפולו וחבריו בהתקפה הרבו להחמיץ במחצית הראשונה והעבירו את הזמן במחצית השנייה.

משחקים נוספים:

ניס - גרנובל 1:2
לניס: אריק מולונגי (35), אמרס פיי (77). לגרנובל: נאסים אקרור (22)

סושו - בולון 3:0
לבולון: גרגורי תיל (41), מוסטפה יטבארה (81), ז'רמי בליאק (90)

פריס סן ז'רמן - ראן 1:1
לפ.ס.ז': גיום הוארו (64). לראן: ז'רום לרואה (32).

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully