וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

תמוז: "הכרטיס האדום היה שווה את זה"

חלוץ בית"ר לא הצטער על ההרחקה בעקבות הורדת החולצה בניצחון על אשדוד. אמסלם: "זה מיותר, אבל היום אפשר לחייך"

יותם רונן

צילום ועריכת וידאו: יותם רונן

בית"ר ירושלים עשתה הערב (שבת) צעד גדול בדרך למקום הרביעי בליגה, אחרי ניצחון דרמטי 1:2 באשדוד על מ.ס המקומית, שהושג תודות לשער של טוטו תמוז בתוך הדקה האחרונה של תוספת הזמן.

החלוץ אגב, חגג על ידי הורדת חולצה, ראה צהוב והורחק, אבל בבית"ר ירושלים היו מרוצים מאוד מהחזרה למסלול אחרי ימים מאזבים במיוחד, בהם הפסידו פעמיים למכבי תל אביב וגם הודחו מגביע המדינה על ידי הפועל תל אביב. באשדוד, שהייתה עדיפה ברוב שלבי המשחק, נרשמה אכזבה מהתוצאה, אולם לא מהיכולת.

"אחרי השבוע האחרון שהיה בעייתי ולא הצלחנו לנצח בו, אני חושב שהיום השחקנים נלחמו, נתנו הכל והגיע לנו לנצח. אין מה לדבר על דרך חדשה כי ניצחנו חודש וחצי לפני ההפסדים", אמר המאמן הצהוב-שחור, דוד אמסלם, שהתייחס גם להרחקתו של טוטו תמוז: "זה מיותר מאוד, אנחנו צריכים אותו להמשך הדרך. הוא היה בסערת רגשות ושכח שיש לו צהוב. יש לנו סגל קצר והוא יחסר, אבל היום אפשר לחייך".

עידן טל הסכים עם מאמנו בכל הנוגע לצהוב השני שספג תמוז: "הוא היה צריך לחשוב. אנחנו צריכים כל שחקן ושחקן כי המצב של הפצועים ידוע. אני מאושר שטוטו הבקיע שער ניצחון, אבל אסור לנו לאבד שחקנים. אנחנו צריכים ללמוד לנצח גם 0:1, בלי לקבל שער. לאחרונה אנחנו סופגים יותר מדי".

תמוז עצמו הוסיף: "הגיע הזמן שאני אבקיע. קצת איבדתי את העשתונות בסוף, אבל זה שווה את זה. אנחנו רוצים את המקום הרביעי".

מאמן אשדוד, יוסי מזרחי, אמר אחרי המשחק: "שיחקנו טוב מאוד ובהרבה שלבים היינו הרבה יותר טובים מבית"ר, אבל החמצנו. היום הוכח עוד פעם שהכדורגל הוא ספורט מאוד אכזרי. גם בחיפה נתנו הכל, גם היום נתנו הכל, חבל שזה לא מספיק לנקודות. המיקום לא חשוב, איכות הכדורגל חשובה. רואים שבאשדוד באים לשחק ולא להפריע. חבל שלא תירגמנו את זה לשערים היום כי היינו יותר טובים".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully