וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל ר"ג - הפועל חיפה: רוצים לברוח מצרות

בשתי הקבוצות רוצים ניצחון כדי להתרחק ממאבקי התחתית (א', 19:30, ספ'1). כץ לשחקנים: "תתרכזו בכדורגל, לא בחגיגות"

כשהתחתית בוערת, וכל קבוצה מנסה להבטיח את מקומה בעונה הבאה בליגת העל, תנסה הפועל רמת גן לגבור מחר (ראשון) על הפועל חיפה בוינטר, בכדי לא להסתבך בקלחת התחתית כשנותרו עוד שלושה מחזורים לסיום העונה. הרמת גנים ממוקמים בראש הפלייאוף התחתון ולאור תוצאות קבוצות התחתית, הפסד ואפילו תיקו נגד החיפאים יסבך את השחקנים של המאמן יובל נעים חזק בקרבות הירידה.

נעים יחסר מחר את החלוץ המוצהב סרג' איילי, וכן את הבלם אלי לוי, שהורחק השבוע ממשחק אחד בבית הדין המשמעתי, בעקבות התקרית בה עלה ליציע והתעמת עם אוהד בסיום המשחק בשבוע שעבר נגד הפועל רעננה. ג'ורג' דאטורו צפוי להחליף את איילי בחוד, ובנוסף מתכנן נעים לספסל את שי חדד שלא נשמע היום להוראות טקטיות במהלך האימון המסכם. עמית אוחנה עשוי להחליף את חדד בקישור. "מצפה לנו משחק קשה מאוד מול יריבה חזקה אבל אין ספק שנצחון יקדם אותנו מאוד לעבר הישארות בליגת העל", אמר המאמן נעים לקראת המשחק.

הרכב משוער: רפי כהן, קובי מוסא, פאבל פרגל, גולן חרמון, תמיר בן עמי, בני חדד, אנדרה קאלדיירה, קרלוס צ'קאנה, עמית אוחנה (שי חדד), מור גולן, ג'ורג' דאטורו

"העונה היא לא כישלון אלא חוסר הצלחה"

הפועל חיפה סיימה היום (שבת) את הכנותיה לקראת המשחק מחר מול הפועל רמת גן. בחיפה יודעים כי ניצחון והבטחת ההישארות בליגה כמעט ודאית ולכן בקבוצה מדברים על משחק של שש נקודות ומלחמה על כר הדשא מחר.

שלומי דורה לא ערך אסיפת קבוצה היום, אבל כאמור המסר לשחקנים ברור. "אנחנו חייבים לבוא לרמת גן במטרה אחת והיא לנצח", אמר הבעלים יואב כץ. "לא הייתי אומר שהעונה הזו היא כישלון, אלא, חוסר הצלחה. אני מאמין שהיינו צריכים לסיים במקום יותר גבוה, אבל הכי חשוב עכשיו זה להתרכז בלהישאר בליגה. אחרי שנעשה את זה, נתמקד בעונה הבאה. אני מקווה רק שאם נוביל, המאמן והשחקנים יתרכזו יותר בלשמור על היתרון ולא בחגיגות על הדשא כפי שהיה מול נצרת".

אפרופו דבריו האחרונים של כץ, הבעלים נזף קשות השבוע בצוות המקצועי על החגיגות לאחר השער ומנה שבע טעויות לא מחויבות שעשתה הקבוצה בתוך שתי דקות שהביאו לשער השיווויון של נצרת.

דורה מתכנן מספר שינויים בהרכב לקראת מחר. יוסי דורה ורן אבוקרט יחזרו להרכב על חשבונם של גל אראל והישאם כיואן במרכז המגרש. המהלך המפתיע על פי האימון הוא אי הכללתו של ערן לוי בהרכב. למרות שדורה עדיין מתלבט בנושא, נראה כרגע כי חנן ממן הוא זה שצפוי לפתוח מחר ולא לוי . עדן בסט יחליף את אמיר אבו ניל בחוד.

הרכב משוער: אוהד כהן, עודד אלקיים, אשרי רואש, סביטי ליפנייה, אייל טרטצקי, יוסי דורה, בריאן חרסיסיץ', רן אבוקרט, חנן ממן (ערן לוי), עדן בן בסט, ירו בלו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully