וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בני סכנין ניצחה את הפועל באר שבע 0:1

רן יצחק המחליף הבקיע את השער היחיד במשחק בנגיעתו הראשונה (73). סכנין הבטיחה את ראשות הפלייאוף המרכזי

מי שחיפש אווירת סוף עונה בליגת העל, יכול היה למצוא אותה במלוא הדרה במשחקי הפלייאוף המרכזי, ובאופן קצת יותר ספציפי, בדוחא. בני סכנין והפועל באר שבע הציגו הערב (שבת) משחק משעמם ודלוח, אותו הציל המחליף רן יצחק, עם שער בודד בדקה ה-73. על אף היכולת הבינונית, בהחלט ראוי להחמיא למרקו בלבול ובני סכנין, הקבוצה המשתפרת בליגה מאז חודש ינואר, שהסתפקה הערב ב-0:1 על הקבוצה מהדרום.

המארחת לא נתנה לאווירת סוף עונה להפריע לה, ושוב הוכיחה ספורטיביות ראויה לציון. סכנין האריכה השבוע את חוזהו של המאמן מרקו בלבול בעונה נוספת, והיום העניק המאמן הוכחה נוספת להנהלת הקבוצה, שככל הנראה ביצעה את ההחלטה הנכונה. שלוש הנקודות שהשיגה סכנין הערב הבטיחו כי היא תסיים במקום השביעי בליגה וכמנצחת הפלייאוף העליון, הישג שיתורגם לבונוס מכובד של כ-600 אלף שקלים.

דקה 3 - נסטיה צ'ך הימר על בעיטה מחוץ לרחבה, דוידי לא התקשה לקלוט.

דקה 13 - אייל שן בעט ריבאונד מהגנת בני סכנין, הכדור טס ונהדף מהמשקוף החוצה.

דקה 58 - אחמד קאסום קיבל כדור מצוין ממהראן אבו ריא, אך כשל בבעיטה מתוך הרחבה. החמצה גדולה.

דקה 73 - גול! כדור חופשי של נסטיה צ'ך הועבר על ידי לירן כהן למרכז, ורן יצחק, המחליף, מצא את הרשת בנגיעה הראשונה שלו בכדור. 0:1 לבני סכנין.

הרכב בני סכנין: מאיר כהן, עלא אבו סאלח, פטי יא יא, טל חן, מהראן אבו ריא, חיים בנון, נסטיה צ'ה, חאמד גנאים (ג'ורג'ייה צ'טקוביץ', 56), לירן כהן, חאלד חלאיילה, אחמד קאסום (רן יצחק, 73).

הרכב הפועל באר שבע: דור דוידי; נדב קידר, דנילו מוריירה, ריאן אדלי, אופיר דוידזאדה; אייל שן, שמעון הרוש (ברק בדש, 55), מאור מליקסון, ג'יימס ביסו, סיראז נאסר; אוהד קדוסי (חנן פדידה, 70).

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully