וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דבון ג'פרסון השתולל בכביש וברח מהשוטרים

24.4.2010 / 18:13

שחקנה של מכבי חיפה נעצר על כביש החוף נוהג במהירות 153 קמ"ש, נמלט מהשוטרים ונעצר שוב. קיבל זימון לבית המשפט

דבון ג'פרסון, שחקנה של מכבי חיפה נתפס הלילה (בין שישי לשבת) נוהג במהירות של 153 קמ"ש בכביש החוף סמוך לעתלית, בקטע כביש בו המהירות המותרת לנסיעה היא 90 קמ"ש בלבד. השחקן נעצר על ידי המשטרה, והשוטרים גילו מבדיקה במסמכיו כי מדובר בתושב זר, אלא שבטרם הספיקו לשוב מהניידת לרכבו, זה נמלט מהמקום.

מהמשטרה נמסר כי כעבור 20 דקות ג'פרסון נלכד כשהוא שוב נוהג במהירות מופרזת – הפעם 147 קמ"ש - על כביש החוף סמוך למחלף פולג. עתה יישפט השחקן על שתי עבירות נהיגה במהירות וכן בעבירות הנלוות לבריחתו מהשוטרים. במכבי חיפה אישרו כי ג'פרסון נתפס נוהג במהירות גבוהה, רישיונו נלקח ממנו, והוא קיבל זימון לבית המשפט בפתח התקווה בעקבות הנהיגה המהירה שלו. השחקן יערוך היום את האימון המסכם עם קבוצתו.

ג'פרסון נחשב בעיני רבים לשחקן הטוב ביותר בליגת העל העונה, כשהעמיד ממוצעים של 17.5 נקודות למשחק, 8.2 ריבאונדים ו-2.3 אסיסטים, שהביאו את קבוצתו, מכבי חיפה עד למקום השני בליגה. מחר תארח מכבי חיפה את הפועל ירושלים, למשחק שיקבע את מיקומן של שתי הקבוצות, ואת המשך הדרך שלהן בפלייאוף העליון. עדיין לא ברור כיצד המקרה ישפיע על ג'פרסון או על קבוצתו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully