וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בית"ר ירושלים ניצחה את מ.ס. אשדוד 1:2

אשדוד היתה טובה יותר, והתגברה על פיגור (בן שושן בפנדל, 21) מרגליו של שריקי (58) אבל תמוז ניצח את המשחק (93)

השבוע האחרון לא היה מהמוצלחים בתולדות בית"ר ירושלים. במועדון התעסקו בעיקר בביקורת הנוקבת ששלחו השחקנים הותיקים כנגד חלק משחקניה הצעירים של הקבוצה, בעקבות ההפסד במחזור הקודם למכבי תל אביב (3:0). תוסיפו לזה פציעה של ברק יצחקי והרחקות (אלירן דנין ואריק בנאדו), בצירוף נהיגה בשלילה של אחד משחקניה (שוב בנאדו) וברור כי ההכנה של הקבוצה לקראת המשחק הערב (שבת) מול מ.ס. אשדוד לא היתה אידאלית. עם כל המשא הזה על כתפיה, הצליח דוד אמסלם להחזיר הערב את שחקניו אל המסלול הנכון, כשאלה גברו 1:2 על מ.ס. אשדוד בצורה דרמטית, משער ניצחון של טוטו תמוז בדקה ה-93.

חלוץ בית"ר ירושלים, טוטו תמוז, חוגג שער. יותם רונן
שער חשוב, אבל אדום מטופש מאוד ומיותר. תמוז/יותם רונן

המארחים פתחו חזק מאוד והחלו לתקוף את שערו של הרוש מהרגע הראשון, אבל למרות ריבוי המצבים ברחבה, אף אחד מהם לא באמת איים לחדור אל הרשת. לבית"ר לקח מעט יותר זמן להיכנס לקצב, אבל משעשתה זאת, זה השתלם לה. מתפרצת מצויינת של עמית בן שושן נגמרה בהכשלה שלו על ידי מתן אוחיון בתוך הרחבה. בן שושן עצמו העלה את האורחים ליתרון מהנקודה הלבנה, ועד לסיום המחצית הצליחה אשדוד להגיע שוב ושוב לרחבה, אבל לא למצוא את שער השיוויון.

במהלך המחצית החליט יוסי מזרחי להוריד את מאור פרץ ולהעלות במקומו את אמיר לביא, וזה גמל לו כעבור 13 דקות: מהלך מהיר של אשדוד הגיע לרגלי לביא ברחבה, שבישל נהדר לעידן שריקי את שער השיוויון בדקה ה-58. השער הפיח רוח חיים בקרב המארחים, שחזרו לשלוט במגרש, ולהגיע אל הרחבה של אורחיהם. שריקי, נחום ולביא היו קרובים מאוד למצוא את שער היתרון לזכות קבוצתם, בעוד מן העבר השני השתלט סטויקיץ' על מצבים קורצים של טוטו תמוז ובן שושן. דווקא כשהיה נדמה שהמשחק יסתיים בתיקו, הגיעה הדקה ה-93: עידן טל הרים כדור אל הרחבה, גונזאלס לא הרחיק כראוי, וטוטו תמוז דחק מקרוב את שער הניצחון, ושבר את רצף ההפסדים של קבוצתו. מיד לאחר השער הוריד תמוז את חולצתו כדי לחגוג, ומיד ספג את הצהוב השני, ואת האדום, שלא שינה לו הרבה.

מהלך המשחק

דקה 6: אשדוד החלה לתקוף את שערה של בית"ר, הכדור הגיע לעידן שדה שניסה את כוחו מזווית קשה, אך הכדור הלך החוצה.

דקה 16: בית"ר קיבלה בעיטה חופשית כ-25 מטרים מהשער, עידן טל ניסה בעיטה שטוחה אבל הכדור לא היה מספיק חזק, וסטויקיץ' קלט.

דקה 21: שער! התקפה מתפרצת נהדרת של בית"ר הגיעה אל בן שושן, זה פרץ היטב אל הרחבה והוכשל בבירור על ידי מתן אוחיון. בן שושן עצמו ניגש לבעוט ושלח טיל אל מרכז השער, שפגע ברגלו של סטויקיץ' אבל המשיך אל הרשת, 0:1 לבית"ר ירושלים.

דקה 27: התקפה ארוכה של אשדוד הגיעה לבסוף לגונזאלס, שניסה טיל מ-25 מטרים, אבל הכדור טס ליד הקורה.

דקה 37: אוחיון הרים כדור מ-35 מטרים ומצא את ראשו של מקרייב ברחבה. האחרון נגח היטב אבל הרוש הציל והדף לקרן.

דקה 47: כדור קרן קצר של אשדוד הגיע אל אוחיון, שניסה לשלוח מסירה שטוחה אל הרחבה, אבל הכדור לא נגע באף אחד, חלף ליד הקורה וכמעט הכניע את הרוש.

דקה 58: שער! בן יוסף הרחיק כדור לא טוב, אשדוד הוציאה כדור חוץ מהיר שהגיע אל אמיר לביא, זה שלח בנגיעה נהדרת אל שריקי שהקפיץ מעל הרוש, 1:1.

דקה 62: טעות נוראית בהגנת אשדוד הובילה למצב נהדר של טוטו תמוז, אבל סטויקיץ' רשם הדיפה נהדרת שמנעה שער בטוח.

דקה 64: ניר נחום ניסה את כוחו בבעיטה אלכסונית, אך הכדור הלך סנטימטרים מהמשקוף והחוצה.

דקה 79: בן שושן קיבל כדור, מצא את עצמו פנוי, ומ-20 מטרים ירה טיל שטוח, אך סטויקיץ' היה ממוקד והדף לקרן.

דקה 81: עידן שריקי פרץ מהאגף ושלח כדור רוחב נהדר שעבר את הרוש, אבל לא מצא את רגלו של מקרייב.

דקה 93: שער! עידן טל הצליח לחלץ כדור ולהרים אותו לרחבה, שם ניצב טוטו תמוז. החלוץ התגבר על טעות טיפשית של גונזאלס, ומקרוב הכניע את סטויקיץ', 1:2 לבית"ר ירושלים.

הרכב מ.ס. אשדוד: דראגן סטויקיץ', מרקו פופוביץ' (נבו מזרחי, 87), כריסטיאן גונזאלס, מתן אוחיון, אדיר טובול, ניר ביטון, מאור פרץ (אמיר לביא, 46), משה אוחיון, עידן שדה (ניר נחום, 56), עידן שריקי, דמיטאר מקרייב.

הרכב בית"ר ירושלים: אריאל הרוש, איתן טיבי, שמעון גרשון, תומר בן יוסף, אבי ריקן, קובי מויאל, עידן טל, ג'וניור ויסה (צחי אליחן, 79), חן עזריאל (דן אייבינדר, 88), עמית בן שושן (אביתר ברוכיאן, 87), טוטו תמוז.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully