וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מנצ'סטר יונייטד חזרה לפסגה בזכות 1:3 על טוטנהאם

הקפצה נהדרת של נאני הרימה את מנצ'סטר יונייטד מהקרשים בדרך לניצחון 1:3 על טוטנהאם. 0:0 בין ארסנל למנ' סיטי

שלושה שבועות לתום העונה, הפרמיירליג מגיעה לנקודת רתיחה בכל החזיתות. מאבק האליפות לוהט, שלוש קבוצות נאבקות על המקום הרביעי וגם בתחתית, העניינים רחוקים מלהיות סגורים. המחזור ה-36 נתן תשובות לחלק מהשאלות עם סדרה של משחקים מרתקים בחלק העליון והתחתון של הטבלה.

במוקד היום (שבת), מנצ'סטר יונייטד אירחה את טוטנהאם ועלתה זמנית למקום הראשון בזכות ניצחון 1:3 על טוטנהאם, שעשתה לה טובה גדולה עם הניצחון על צ'לסי במחזור הקודם. מנצ'סטר סיטי לא הצליחה לנשל את התרנגולים מהמקום הרביעי, אחרי שנפרדה בתיקו 0:0 מול ארסנל באמירויות. בתחתית, ווסטהאם הבטיחה מעשית את מקומה בפרמיירליג עם ניצחון 2:3 על וויגאן, בעוד האל סיטי הפכה לקבוצה השניה שירדה ליגה, אחרי הפסד 1:0 לסנדרלנד.

מנצ'סטר יונייטד - טוטנהאם 1:3

בשבוע שעבר, הספרס היו גיבורי אולד טראפורד. אחרי ההפסד הביתי לצ'לסי במשחק העונה, השדים האדומים כבר השלימו עם אובדן התואר, אבל אז הגיעו התרנגולים שהוציאו את ארסנל מהמשוואה ולאחר מכן גם ניצחו את צ'לסי. הפער צומק לנקודה בלבד והיום שוב בעזרתה האדיבה של טוטנהאם, מנצ'סטר יונייטד חזרה לפסגה.

התרנגולים הגיעו במטרה ברורה לחלץ נקודה שתסייע להם במאבק על המקום הרביעי והכרטיס לליגת האלופות, אבל שילמו לבסוף את המחיר על המשחק ההגנתי מול יוניטד נטולת ווין רוני הפצוע. בנואה אסו-אקוטו ביצע עבירה מטופשת ברחבה וגרם לפנדל אותו ניצל ריאן גיגס הוותיק (59), לדלי קינג השווה (70), אבל הפינאלה היה שייך כל כולו לנאני המצוין. זה התחיל עם הקפצה אלגנטית של הפורטוגלי אחרי בישול של פדריקו מאקדה (81) ונמשך עם פריצה לרחבה שהובילה לפנדל מוצלח נוסף של גיגס (86). יונייטד מנצחת 1:3 לאחר עוד מותחן מרגש ומעבירה את הלחץ לצ'לסי, שתארח מחר את סטוק.

אחרי דקות ארוכות בהן מנצ'סטר יונייטד החזיקה בכדור ולא הגיעה למצבים מסוכנים מול שערו של גומש, ביצע בייל טעות קשה בניסיון הרחקת כדור ברחבה בדקה ה-29. ברבאטוב עט על המציאה, אבל קינג בלם אותו בצורה נהדרת. מיד לאחר מכן ניסה ולנסיה עם בעיטה שטוחה ונעצר אצל גומש, כשברבאטוב ירה עוד כדור מעל השער. בדקה ה-41 ברבאטוב השתחרר בקלות מאסו-אקוטו, הגיע לכדור שהגביה רפאל ובעט בסיבוב שוב מעל השער.

המחצית השנייה נפתחה עם אירוע נדיר - התקפה של טוטנהאם. דפו התקשה להשתלט על כדור ברחבה, פאבליוצ'נקו הצטרף וראה את הבעיטה שלו נבלמת ברגל אדומה. בדקה ה-53 ברבאטוב נגח בין שלושה שחקנים ברחבה, אבל פלטשר פספס את הכדור והחמיץ מקרוב. דקה לאחר מכן מבצע אישי של פלאסיוס נעצר אצל ואן דר סאר. בדקה ה-57 נאני הטעה שחקן יריב ובעט אל הרשת החיצונית. יונייטד המשיכה לתקוף, ברבאטוב השאיר בעקב לאברה ואסו-אקוטו הכשיל אותו בצורה אומללה. גיגס בעט חד לצד ימין של גומש שזינק טוב, אבל נכנע. 0:1 למנצ'סטר יונייטד בדקה ה-58.

טוטנהאם החלה להתעורר. בדקה ה-70 הגביה בייל כדור קרן מצד שמאל, קינג רכב על קאריק ונגח לעבר הפינה, רפאל לא השגיח והכדור נכנס פנימה. 1:1. בדקה ה-80 נכנס מאקדה למגרש, ולאחר דקה הוא שלח בכדור עומק מצוין את נאני, שהקפיץ בנגיעה קלה מעל גומש ורץ לחגוג. 1:2 למנצ'סטר יונייטד. נאני המשיך לעשות כרצונו, חדר לרחבת טוטנהאם ונתפס מאחור על ידי פלאסיוס בדקה ה-86. גיגס שוב לקח אחריות וקבע 1:3 מהנקודה.

הרכב מנצ'סטר יונייטד: אדווין ואן דר סאר, רפאל (פדריקו מאקדה, 80), ג'וני אוואנס, נמניה וידיץ', פטריס אברה (ג'ון אושיי, 67), דארן פלטשר, פול סקולס, ריאן גיגס, אנטוניו ולנסיה (מייקל קאריק, 60), נאני, דימיטאר ברבאטוב.

הרכב טוטנהאם: אורליו גומש, בנואה אסו-אקוטו, לדלי קינג, מייקל דוסון, גארת בייל, דייויד בנטלי (ארון לנון, 66), טום האדלסטון, ווילסון פלאסיוס, לוקה מודריץ', ג'רמיין דפו (איידור גודיונסן, 55), רומן פאבליוצ'נקו (פיטר קראוץ', 76).

ארסנל - מנצ'סטר סיטי 0:0

ארסנל המשיכה באווירת סוף העונה ואחרי ההפסדים לוויגאן וטוטנהאם, שגמרו עבורה את המירוץ לאליפות, היא יכלה להתנחם לפחות בתיקו נגד קבוצה שיש לה על מה להאבק, באצטדיון האמירויות. דווקא התותחנים היו אלה שתקפו יותר, ורובין ואן פרסי החמיץ את ההזדמנות של המשחק.

הרגע הקשה ביותר של מנצ'סטר סיטי במשחק הזה קרה בדקה ה-70, כשהשוער שיי גיבן פרק את הכתף אחרי נחיתה לא טובה בעקבות הדיפה מוצלחת. המשחק הופסק לשמונה דקות ונילסן שהחליף את גיבן הצליח לשמור על רשת נקיה עד לסיום. מנצ'סטר סיטי נותרה במקום החמישי, והיא רחוקה בנקודה מטוטנהאם, שנמצאת במקום ממנו מגיעים לליגת האלופות. לשתי הקבוצות נותרו עוד שני משחקים לסיום העונה.

ווסטהאם - וויגאן 2:3

ערב המשחק השיגו הפטישים רק ארבע נקודות בשמונת המשחקים האחרונים, אבל היום חזרו למסלול וכנראה הבטיחו לעצמם עונה נוספת בפרמיירליג. וויגאן הגיעה משוחררת, אחרי שה-2:3 על ארסנל בשבוע שעבר הבטיח לה כמעט סופית את מקומה בליגה הבכירה ושער עצמי של ג'ונתן ספקטור בדקה הרביעי איים להמשיך את רצף ההצלחות נגד הלונדוניות. לווסטהאם לקח זמן להתעשת, אבל לשמחתה אילן הברזילאי השווה בדקה ה-31 והחזיר אותה למשחק ובדקה ה-45 השלים רדוסלאב קובאץ' את המהפך. הוגו רודאייגה הקולומביאני קבע שוויון נוסף בדקה ה-52, אבל ווסטהאם התעקשה לאסוף סופסוף שלוש נקודות במשחק אחד וסקוט פארקר כבש את שער הניצחון בבעיטה מחוץ לרחבה, 13 דקות לסיום.

sheen-shitof

במבצע מיוחד

הפטנט המתקדם בעולם שמבטיח שיפור עור הפנים מהטיפול הראשון

בשיתוף נומייר פלוס

האל - סנדרלנד 1:0

אחרי שנתיים, האל סיטי ירדה לליגת המשנה והיא יכולה להאשים בעיקר את עצמה. הקבוצה ממזרח אנגליה לא ניצחה את סנדרלנד מאז 1990 ושער הליגה ה-24 של דארן בנט האורח, כבר בדקה השביעית, הבטיח בסופו של דבר שהיא לא תעשה זאת גם היום. המארחת דווקא קיבלה הזדמנות לחזור למשחק בדקה ה-40, אחרי שג'אובני הוכשל ברחבה על ידי מייקל טרנר, אבל ג'ימי בולארד שלח את הפנדל לקורה. ג'וזי אלטידור מהאל ואלן האטון מסנדרלנד ראו כרטיסים אדומים בדקה ה-45.

משחקים נוספים:

בולטון - פורטסמות 2:2 (טל בן חיים ותמיר כהן לא שיחקו)
לבולטון: איבן קלסניץ' (26), קווין דייויס (28). לפורטסמות: ארונה דינדאן (54, 68)

וולבס - בלקבורן 1:1
לוולבס: סילבן אבנס-בלייק (81). לבלקבורן: ריאן נלסן (28)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully