וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בן שמעון: "כל עוד איזי כאן, יש עתיד טוב לקרית שמונה"

אחרי 0:3 על כפר סבא, קרית שמונה רחוקה נקודה מליגת העל והמאמן מפרגן לבעלים שרצקי. קשטן: "הדברים תלויים בנו"

עירוני קרית שמונה עשתה היום (שישי) צעד ענק לעבר ליגת העל לאחר שגברה במגרשה 0:3 במשחק העונה על סגניתה הפועל כפר סבא. הקריה פתחה פער של שש נקודות מהשלישית הפועל אשקלון ולמעשה, נקודה במשחק בשבוע הבא בנס ציונה תבטיח לקבוצה של רן בן שמעון מעשית את הכרטיס לליגת העל, אחרי עונה אחת בלבד.

"התפוצצנו היום. לפני המשחק לא רציתי להגיד שהתכוננו טוב למשחק, אבל השחקנים נתנו יום גדול ומגיע להם. אנחנו קרובים מאוד לעלות ליגה, וכשזה יהיה רשמי הפקקים ייפתחו. עשינו צעד וחצי לליגת העל", אמר רן בן שמעון המחויך בסיום.

המאמן נשאל האם קבוצתו, שהובילה את הטבלה לאורך כל העונה, הייתה גדולה על הליגה? "קרית שמונה הייתה גדולה, נקודה. השחקנים ניצחו במקומות קשים, היה קשה לשחק נגד הקבוצות בליגה הזאת, עשינו עונה מדהימה אבל יש לנו עוד מה לעשות כדי לגמור את העונה. כל עוד איזי יושב בקטר יהיה עתיד טוב בקריית שמונה. טוב לי פה ועל בית טוב קשה לוותר. זאת עונה מתישה וליגה שלא נותנת לך שנייה אחת להישען אחורה. החבר'ה בחדר ההלבשה עשו עבודה הרואית".

תומר סוויסה, ממצטייני העונה בקרית שמונה, המשיך בקו של מאמנו: "היום שיחקנו מצוין וכל שחקן נתן 100 אחוז. הגענו למשחק הכי מוכנים שאפשר והחזרנו לקהל על הדחיפה המדהימה שלו".

מנגד, מאמן הפועל כפר סבא, תומר קשטן, לא חיפש תירוצים: "קרית שמונה הייתה טובה היום בכל פרמטר במשחק, לצערי לא הגענו למשחק והפסדנו רק 3:0, קרית שמונה הייתה ראויה לנצח בתוצאה יותר גבוהה. עדיין דברים תלויים בנו. ספגנו שני שערים בתוך דקה-שתיים ובזה נגמר המשחק, היינו צריכים לשמור על ריכוז ולא לתת לקרית שמונה שליטה מוחלטת. זה קרה לנו גם בעבר ואני מקווה שנדע להרים את הראש. היה לנו סיבוב שני מצוין, פתחנו את הפלייאוף בצורה חיובית, היום חטפנו סטירה, נקווה שנדע להתעורר".

קשטן התייחס למשחק הגורלי שמצפה לקבוצתו בשבוע הבא. הפועל אשקלון השלישית תגיע לכפר סבא כשרק נקודה מפרידה בין השתיים: "המשחק נגד אשקלון חשוב לשתי הקבוצות, הם באים עם מומנטום של שבעה ניצחונות וסומנו כמועמדת לעלייה, אבל הוכחנו בעבר ואני מקווה שנוכיח שאנחנו יכולים להתגבר ושאצלנו בבית הדברים יהיו תלויים בנו. אני מקווה שנדע להתאושש מזה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully