וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אשדוד - בית"ר ירושלים: יש על מה לשחק

אמסלם ושחקניו חייבים ניצחון (19:30, ספ' 1) כדי לשמור על הסיכוי להגיע לאירופה, הדרומיים בכיוון כלים להפועל וחצי הגמר

מ.ס אשדוד סיימה ביום שישי את הכנותיה לקראת המשחק בו תארח הקבוצה את בית"ר ירושלים באצטדיון הי"א באשדוד (שבת, 19:30, שידור ישיר בספורט1) במסגרת המחזור ה-32. במועדון הדרומי מאמינים שניצחון על הירושלמים יכניס את הקבוצה חזק למאבק על המקום הרביעי שיוכל להוביל לאירופה בסיום העונה, וזה במקביל לקרב הקשה שמצפה לקבוצה בחצי גמר גביע המדינה בעוד שבוע וחצי נגד בני יהודה.

המאמן יוסי מזרחי יחסר את הקשר סטפן קינגאווה, שסובל מקרע בשריר הירך וכנראה סיים את העונה, כשעידן וייצמן צפוי לפתוח במקומו בקישור האחורי. המגן מרקו פופוביץ', שלא שיחק במשחק בחיפה בשבוע שעבר בשל הרחקה, ישוב לסגל ויפתח בעמדת המגן הימני. מלבד שני השינויים הללו לא צפויים שינויים נוספים בהרכב הקבוצה. ניר ביטון ימשיך לקבל קרדיט בקישור האחורי, עידן שדה ומשה אוחיון ישלימו את חוליית הקישור.

בהנהלת המועדון החליטו להוזיל שוב את מחירי הכרטיסים ל-20 ¤ בלבד, זאת במטרה למלא את היציעים ולהעניק לקבוצה דחיפה גם לקראת המשחק נגד הפועל תל אביב בשבוע הבא ומשחק הגביע נגד בני יהודה.

על פי חלוקת היציעים למעמד חצי הגמר באצטדיון רמת גן הוחלט כי אוהדי אשדוד יקבלו את יציעים 4, 8, ו-10 כאשר מחירי הכרטיסים יעמדו על 30-60 ¤ ביציע המזרחי ו-40-80 ¤ ביציע המערבי.

הרכב משוער: דראגן סטויקיץ', מרקו פופוביץ', כריסטיאן גונזאלס, מתן אוחיון, רחמים צ'וקול, ניר ביטון, עידן וייצמן, משה אוחיון, עידן שדה, עידן שריקי, דמיטאר מקרייב.

כשאיציק קורנפיין מנסה להסדיר את הליך קבלת האישור להשתתף במפעלי אופ"א, בית"ר ירושלים תפגוש את אשדוד, למשחק שהפסד בו עשוי להפוך את עבודתו של היו"ר לחסרת תוכן. אם בית"ר תאבד גם את המקום הרביעי, שעשוי להוביל להשתתפות בליגה האירופאית במידה שהפועל תל אביב תזכה בגביע המדינה, היא תיוותר ללא מטרות העונה. אם לא די בתקופה הרעה שעוברת על הקבוצה, הרי שהמאמן דוד אמסלם יאלץ להסתדר גם ללא שלושה שחקני הרכב חשובים - החלוץ ברק יצחקי שסובל מפגיעה בקרסולו ולא התאמן גם היום, המגן אלירן דנין שהורחק מול מכבי תל אביב ואריק בנאדו שסוחב צהובים.

בנאדו, שנתפס ביום חמישי נוהג על אף שרשיונו נשלל רק יום קודם לכן ונשלח למאסר בית בבית מלון בבירה, הגיע לאימון ביום שישי, אך בכל מקרה לא ישחק מול אשדוד שכן הוא מורחק. ביום שני יפתח משפטו, בו יבקש הבלם עונש בדמות עבודות שירות, ויסביר לשופט כי באמצעות מעמדו ככוכב נבחרת ישראל לשעבר יוכל לשמש דוגמא לנוער באמצעות מסע הסברה על נהיגה בטוחה וחוקית. שחקן הקבוצה אבי ריקן, שמתגורר בירושלים, התנדב להסיע ולהחזיר את בנאדו מהאימונים למלון. אם יומר מאסר הבית מבית המלון בירושלים לביתו של בנאדו בתל אביב, יהיה זה עידן ורד שיקפיץ את הבלם הותיק.

דוד אמסלם ערך אסיפת קבוצה בה עבר על שגיאות השחקנים מול מכבי והפועל תל אביב, וכן התמקד על נקודות החוזק והתורפה של היריבה, שניצחה את הבית"רים 2:0 בסיבוב הראשון באשדוד, והפסידה בתוצאה זהה בטדי. "אנחנו צריכים לאסוף את עצמנו ולחזור לנצח", הסביר אמסלם לשחקנים. "מול מכבי תל אביב נראינו לא טוב ועכשיו יש לנו הזדמנות לתקן. הליגה לא נגמרה וחשוב לנו לסיים במקום הרביעי, וחשוב לנו מאוד לנצח את אשדוד. בכלל, תבואו למשחק ותוכיחו שאתם מקצוענים שרוצים לנצח כל משחק. אחרי שני הפסדים אנחנו צריכים לחזור ולנצח, העונה לא נגמרה".

המאמן, כהרגלו, לא תרגל הרכב סופי ויחליט רק סמוך לשעת המשחק איך יפתח, אך נראה כי את מקומם של דנין ובנאדו המורחקים יתפסו אבי ריקן ותומר בן יוסף, כשבמקום ברק יצחקי יפתח ג'וניור ויסה. פרט לכך צפוי שינוי אחד נוסף כשעידן טל, שלא שיחק מול מכבי ת"א בגלל צהובים, יחזור להרכב. איתן טיבי ימשיך לפתוח בהרכב כמגן ימני היות ופאולו דה לה האסה עדיין לא החלים מפציעתו.

הרכב משוער: אריאל הרוש, איתן טיבי, שמעון גרשון, תומר בן יוסף, אבי ריקן, קובי מויאל, עידן טל, ג'וניור ויסה, חן עזריאל, עמית בן שושן, טוטו תמוז.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully