וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בני יהודה - מכבי ת"א: כולם רוצים לאירופה

23.4.2010 / 14:37

הצהובים, עם אבידור ומאיוקה בחוד, רוצים להבטיח את המקום השלישי. הזהובים שואפים לצמצם את הפער (17:10, ספורט1)

מאמן בני יהודה גיא לוזון יחסר לא פחות מארבעה שחקני מפתח במשחקה הביתי של הקבוצה בשבת נגד מכבי תל אביב בבלומפילד (17:00, ספורט1). אלירן עטר המוצהב, עוז ראלי המורחק וכן מיכאל זנדברג ואסי בלדוט הפצועים לא יעמדו לרשותו של לוזון, במשחק שבו יוכלו הזהובים לצמצם את הפער מהמקום השלישי לשלוש נקודות בלבד במקרה של ניצחון.

השבוע החולף בשכונת התקווה עמד בסימן הסיכום שהושג עם המאמן דרור קשטן לקראת העונה הבאה, כאשר גיא לוזון מיועד לעבור לנבחרת הצעירה בקרוב. לוזון התייחס לנושא הסיכום עם קשטן ואמר לוואלה ספורט: "לגיטימי שבני יהודה תחתים מאמן, וזה בסדר גמור מבחינתי. בני יהודה צריכה לעשות את ההכנות שלה לעונה הבאה, ואני לא אהיה חלק מהן, וזה בסדר גמור. אני בוודאות לא אהיה חלק מבני יהודה בעונה הבאה. גם לפני החתמת קשטן לא הייתי חלק מההכנות לעונה הבאה".

לוזון יבצע בשבת מספר שינויים בהרכב, כאשר איציק עזוז יפתח כמגן ימני וסיניסה ליניץ' יעלה בקישור האחורי לצידו של מהראן ראדי. גם בחלק הקדמי צפויים מספר שינויים כאשר ג'ורג' אמסיס ועומרי אפק יפתחו לצידו של משה ביטון, שיתופקד כחלוץ בודד בחוד. הקשר פדרו גלבאן, ששב מחופשת מולדת קצרה בארגנטינה לרגל הולדת בנותיו התאומות, ערך אימונים מלאים והוא צפוי להיות בסגל לאחר שהחלים מפציעה בשריר הירך האחורי.

המאמן לוזון התייחס למצבה של בני יהודה טרם משחקה נגד מכבי תל אביב: "הגענו לשלב המאני-טיים, אנחנו נמצאים היום במקום שהרבה קבוצות היו רוצות להתחלף איתנו בזכות, כשיש לנו מאני-טיים גם בליגה וגם בגביע, שלושה שבועות לפני סוף העונה וזה אומר שמצבנו טוב. עבורנו, כפי שזה נראה עכשיו, זה הולך להיות מאני-טיים עד הרגע האחרון. ממש לא אכפת לי אם נגיע לאירופה דרך הליגה או הגביע. נעשה את הכל בכדי להביא את בני יהודה בפעם השנייה ברציפות לליגה האירופאית".

באסיפת הוידאו שהתקיימה היום צפו השחקנים בקטעים ממשחק ההפסד להפועל תל אביב במחזור שעבר כאשר לוזון נתן לשחקניו הדרכה מפורטת ודגשים למקרה והקבוצה שוב תיתקל במצב בו יורחק שחקן מהקבוצה היריבה. היושב ראש חזי מגן שוחח עם שחקניו ואמר להם בין השאר: "נשארו לנו עוד מטרות ומשימות עד לסיום העונה. אנחנו צריכים לעשות הכל בכדי לסיים את העונה הזאת עם כרטיס לאירופה. הסיכום עם דרור קשטן הוא לעונה הבאה ועד אז אנחנו חייבים להיות כל כולנו מרוכזים במטרות של העונה הנוכחית".

הרכב משוער: דלה איינוגבה, איציק עזוז, איבן גארידו, אביב חדד, כפיר אדרי, מהראן ראדי, סיניסה ליניץ', לירוי צעירי, ג'ורג' אמסיס, עומרי אפק, משה ביטון.

אילייב מחוץ לסגל

שחקני מכבי תל אביב ערכו הבוקר (שישי) את האימון המסכם לקראת משחקה של הקבוצה נגד בני יהודה בבלומפילד (שבת, 17:10, שידור ישיר בספורט1) במסגרת המחזור ה-32 בליגה. הצהובים ינסו לזכות בשלוש נקודות נוספות ולהתבסס במקום השלישי, שיעניק להם את הכרטיס לאירופה בסיום העונה. ניצחון של מכבי, יחד עם הפסד של בית"ר ירושלים באשדוד, יבטיח לקבוצה כמעט בוודאות את המקום השלישי שלושה מחזורים לסיום העונה.

המנג'ר אבי נמני יערוך שינוי אחד בהרכב לעומת זה שניצח את בית"ר במחזור הקודם (0:3), כאשר איגור טומאסיץ' המושעה ייעדר ואת מקומו יתפוס ליאור ז'אן, שלא שיחק נגד בית"ר בשל הרחקה ויפתח בקישור האחורי לצידו של שרן ייני. שאר המערך יישאר זהה, כשדור מלול ימשיך לפתוח בעמדת המגן הימני, למרות שיובל שפונגין החלים מפציעה בגיד האכילס ואף ערך גם היום אימון מלא עם הקבוצה. ניסו קפילוטו יתופקד בעמדת הבלם לצד רונאלד ראלדס. גם בחלק הקדמי לא יהיו שינויים, כאשר יובל אבידור ישחק בחלק הקדמי יחד עם גיז'רמו ישראלביץ', מאור בוזגלו ועמנואל מאיוקה.

הקשר הסרבי איביצ'ה אילייב, שהחלים מפציעה בברכו וחזר לאימונים מלאים עם הקבוצה, לא יהיה בסגל לאחר שבצוות המקצועי הוחלט לתת לו שבוע נוסף של אימונים, אילייב מתוכנן להיכלל בסגל הקבוצה במשחק נגד מכבי חיפה במחזור הבא.

מחירי הכרטיסים למשחק נגד הזהובים יהיו אחידים בכל שערי האצטדיון ויעמדו על 50 ¤. אוהדי מכבי ישבו ביציעים 10-11, כשבמידה שיאזלו הכרטיסים לשערים אלו, תפתח הנהלת בני יהודה גם את יציע 7 עבור אוהדי מכבי.

הרכב משוער: לירן שטראובר, דור מלול, ניסו קפילוטו, רונלד ראלדס, רוני גפני, ליאור ז'אן, שרן ייני, גיז'רמו ישראלביץ', מאור בוזגלו, יובל אבידור, עמנואל מאיוקה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully