וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי אשדוד תגיש תלונה כנגד בראון והורוביץ

23.4.2010 / 13:39

אירועי המשחק החם בפלייאוף הלאומית יגיעו למשטרת ישראל, לאחר שבקבוצה טוענים לאלימות, הסתה ואיומים מצד אנשי חיפה

הנהלת קבוצת הכדורסל של מכבי אשדוד מתכוונת להגיש היום (שישי) תלונה למשטרת אשדוד כנגד שחקנה של הפועל חיפה רוב בראון ומאמן הקבוצה צביקה הורוביץ לאור אירועי משחק הפלייאוף בין הקבוצות אמש. התלונה כנגד בראון באה לאחר שהשחקן תקף לטענת אנשי אשדוד את שחקני הקבוצה ואוהדיה וסימן לשחקן הקבוצה עדי פרג תנועת איום במהלך המשחק. כמו כן ניסה בראון לעלות ליציע אוהדי אשדוד ולתקוף אותם גם כן, ובסיום המשחק חיכה השחקן בירידה לחדרי ההלבשה לפרג ורק לאחר כ-25 דקות הסכים להתפנות מהמקום. התלונה כנגד הורוביץ טוענת אשדוד כי ניסה להסית לאלימות לכיוונו של פרג כפי שנקלט בשידור המשחק.

"ההתנהלות של רוב בראון אתמול הייתה פלילית", אמר בתגובה המנהל המקצועי של אשדוד, עו"ד שי האוזמן, "בראון היה צריך להיעצר אתמול על ידי המשטרה. כולנו יודעים שזו לא הפעם הראשונה שהוא מתנהג בצורה כזאת. הניסיון לייחס את ההתנהלות האלימה לשחקן שלנו היא מבישה, ההתנהלות של כל אנשי חיפה מעידה על הלחץ שבו הם היו. לקראת המשחק ביום ראשון אנחנו קוראים למשחק הוגן וספורטיבי, ומקווים שההסתה של חיפה לאלימות כפי שהועברה בשידור על ידי המאמן צביקה הורוביץ לא תמומש. אנחנו קוראים לאיגוד הכדורסל לטפל במהירות בהתנהלות האלימה של הפועל חיפה".

מנהל הפועל חיפה שי צור מסר בתגובה: "כל מדינת ישראל ראתה אתמול בטלוויזיה את ההתנהגות הברברית של עדי פרג, שבא בתוכנית מכוונת לתת מכות לרוב בראון. הראייה לכך שרוב עד לפנות בוקר היה מאושפז בבית החולים רמב"ם בחיפה עם חשש לזעזוע מוח ותפרו לו את הגבה. כל טענות אשדוד מופרכות. שהם יבדקו את עצמם. הם באו עם תוכנית משחק שלא מתאימה לכדורסל, כי הם ידעו שבכדורסל לא יכולים לנצח אותנו. אני מקווה שהם יבואו לשחק כדורסל, נבוא מוכנים ליום ראשון, אנחנו מקווים כי יהיה משחק הוגן. אנחנו מגנים אלימות. השופטים היו צריכים להרחיק את עדי, והראייה לכך שהשופטים הושעו משיפוט, כך נודע לי מאיגוד השופטים".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully