וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גרמניה: שאלקה השתוותה לבאיירן בפסגה

הבווארים נעצרו עם 1:1 מול מנשנגלאדבך, בזמן שהחבורה של מגאת' השיגה 0:1 דרמטי על הרטה בברלין. לשתיים 64 נקודות

מי תישבר ראשונה? מי תמעד ברגע האמת? המחזור ה-32 בליגה הגרמנית הציג בפנינו במהלך השבת מפגשים בין קבוצות הצמרת לקבוצות התחתית, כשכולן חייבות נקודות, אם במרדף אחרי הכתר ואם במרדף אחר חוף מבטחים, ובעקבותיו שאלקה השתוותה לבאיירן מינכן. הקבוצה של פליקס מגאת' קיבלה במהלך המשחק את הדיווחים על ה-1:1 של באיירן במגרשה של בורוסיה מנשנגלאדבך, ואז הייקו ווסטרמן קבע 0:1 על הרטה ברלין בדקה ה-87 וקבע כי לשתי המוליכות יש כרגע 64 נקודות. במחזור הבא תארח באיירן את בוכום ובמחזור האחרון תצא למשחק חוץ בברלין אצל הרטה, בעוד שאלקה תארח במחזור הבא את ורדר ברמן ובמחזור האחרון תתארח אצל מיינץ.

ורדר ברמן הלוהטת רוצה מקום בליגת האלופות, והצליחה ממש בקושי לשמור על המקום השלישי בזכות פנדל בדקה ה-90 ב-0:1 על קלן. לברקוזן צמודה אליה עם 57 נקודות בזכות 0:3 ביתי על האנובר מהתחתית. גם דורטמונד עדיין בתמונה אחרי 2:3 על נירנברג וכך גם שטוטגרט שניצחה בשישי 0:2 את בוכום.

בורוסיה מנשנגלדבאך - באיירן מינכן 1:1

הניצחון על ליון שחרר הרבה אוויר ולחץ בשורות באיירן מינכן, ושלח אותה למאבקי הליגה בראש שקט יותר. אבל המאמן לואיס ואן חאל לא היה רגוע ולו לרגע, למרות שאיביצ'ה אוליץ' ואריאן רובן עמדו לרשותו בסופו של דבר ועלו בהרכב, כמו גם פרנק ריברי שעבר שבוע קשה. בורוסיה מנשנגלאדבך הגיעה רגועה למדי, כשמקומה בבונדסליגה כבר הובטח, וניצבה בעמדה ממנה ניתן רק להפתיע. התוצאה: חצי הפתעה.

באיירן הייתה טובה הרבה יותר במחצית הראשונה והחזיקה בכדור כ-70 אחוזים מהזמן, אבל גם גלאדבך ניסתה לתקוף וכמעט כבשה מרגלי ראול בובאדיז'ה. רובן, אוליץ' ובסטיאן שווינשטייגר היו המחמיצים הראשיים מצד האורחים, כשהקשר אף כבש שער שנפסל במחצית השנייה. בדקה ה-60 הגיע העונש של באיירן, כשמרקו רוס קיבל כדור מבובאדיז'ה, דהר קדימה והניף את רגל שמאל כדי לקבור את הכדור בפינה הרחוקה של האנס יורג בוט ולהמם את הספסל הבווארי.

לואיס ואן חאל הגיב מהר כששלף את מירוסלאב קלוזה, והחלוץ החזיר לו עם נגיחה מצוינת לרשת בדקה ה-73. רוברטו קולאוטי נכנס בדקה ה-81 בשורות גלאדבך, אך לא הספיק להשפיע על המשחק. הנשיא אולי הנס טען כי באיירן משחקת כדורגל של קבוצה הראויה לגמר ליגת האלופות. הערב, להצהרה הזו לא היה כיסוי.

הרטה ברלין - שאלקה 1:0

המארחים ידעו שזה משחק ההזדמנות האחרונה שלהם על מנת לשמור על סיכוי תיאורטי לשרוד בליגה, בעוד שאלקה נלחמת על התואר ורוצה אליפות ראשונה מאז 1958. פליקס מגאת' הצהיר כי הוא לא רואה סיכוי שבאיירן תנצח את כל משחקיה עד סוף העונה, ולכן לשחקניו אסור לאבד נקודות. הוא לא טעה.

שתי הקבוצות פתחו בצורה זהירה, כשקווין קוראני נעצר אצל ירוסלאב דרובני, ואילו בצד השני היו אלה הברזילאים שניסו למצוא את הרשת. אוהדי שאלקה קיבלו את הבשורה על השער שספגה באיירן וניסו לדחוף את שחקניהם, אך דווקא המארחים היו קרובים יותר להבקיע במחצית השנייה. בדקה ה-87 הגיע הרגע הגדול של הייקו ווסטרמן, שעלה לעזרת ההתקפה והבקיע את שער הניצחון שלא רק השווה את מאזנה של שאלקה לזה של באיירן, אלא גם חרץ כמעט בוודאות את גורלה של הרטה האחרונה.

באייר לברקוזן - האנובר 0:3

עבור המארחים החזרה לליגת האלופות היא לא בגדר חלום, אלא בגדר חובה. באייר הגיעה למחזור הנוכחי מהמקום הרביעי עם אותו מספר נקודות כמו לשלישית, ורדר ברמן, והיא עשתה את העבודה כדי להשיג את הנקודות מול קבוצת התחתית הממוקמת מתחת לקו האדום. אחרי ההפסד לשטוטגרט ועם הרכב חסר למדי, לברקוזן הסתמכה על סטפן קיסלינג בהתקפה מול הגנה שהוציאה שבעה כדורים מרשתה בשבת שעברה. החלוץ הגבוה של המארחים הבקיע את שערו ה-20 העונה, לאחר בישול של בוראק קפלן בדקה ה-25. הטורקי בן ה-20, שהבקיע בהופעת הבכורה שלו בקבוצה, כבש שוב גם במשחקו השני, כשמצא את הרשת בדקה ה-64. קיסלינג חתם את תוצאת המשחק עם פנדל מוצלח שתי דקות לסיום.

בוכום - שטוטגארט 2:0

שטוטגארט, הקבוצה הלוהטת של 2010, לא עצרה את הדהירה שלה מול קבוצת התחתית ורשמה ניצחון שישי ברציפות, שמשאיר אותה בתמונת המקום השלישי. כבר אחרי 14 דקות נכבש השער הראשון. טימו גבהארט פרץ מימין וסידר לקאקאו, שהיה ספק בנבדל, שער קל. ארבע דקות חלפו וקאקאו הפך למבשל כשכדור עומק נהדר שלו השאיר את צ'יפריאן מאריקה לבד מול פיליפ הרוואגן. הרומני לא התבלבל וקבע 0:2 מהיר. בוכום לא הצליחה להתאושש מהפיגור, לא סיכנה את השער ולא נראתה כמו קבוצה שנלחמת על חייה בבונדסליגה. הקבוצה של הייקו הרליך רשמה משחק 10 ברציפות ללא ניצחון ותיאלץ להתפלל למעידות של יריבותיה לתחתית במשחקי השבת.

sheen-shitof

עוד בוואלה

זה כל כך טעים ופשוט: מתכון לבננות מקורמלות

בשיתוף חברת גליל

ורדר ברמן - קלן 0:1

הירוקים מצפון גרמניה הפכו מאז תחילת מארס לקבוצה הלוהטת בבונדסליגה, כשחמישה ניצחונות משישה משחקים הובילו אותם עד למקום השלישי, שמעניק כרטיס לליגת האלופות. אחרי הניצחון הגדול על וולפסבורג במחזור הקודם, תומאס שאף ושחקניו ידעו כי אסור להם להיות נינוחים ושאננים למרות שקלן כבר סיימה את העונה, בעיקר כשזוראן טוסיץ' נמצא בכושר נהדר והבקיע ארבעה שערים בשלושת המשחקים האחרונים. ברמן הייתה עדיפה בהרבה על פני יריבתה, אבל כל הניסיונות של קלאודיו פיזארו ומרקו מארין נבלמו אצל השוער המחליף תומאס קסלר והגנתו. בדקה ה-72 קלן קיבלה הזדמנות גדולה לגנוב את הניצחון, אבל מילובייה נובאקוביץ' שלח כדור לקורה. בדקה ה-90 פדרו ז'רומל האורח נגע בידו ברחבה, השופט הרחיק אותו והצביע על הנקודה הלבנה, משם טורסטן פרינגס דייק והחזיר את ברמן למקום השלישי.

נירנברג - בורוסיה דורטמונד 3:2

אחרי שני משחקים ללא ניצחון, ידעו שחקניו של יורגן קלופ שהם חייבים לחזור עם שלוש הנקודות מנירנברג כדי להישאר במאבק על הכרטיס לליגת האלופות. נירנברג, מצידה, בסך הכל רוצה להישאר בליגה, כשהיא ניצבת מעל הקו האדום רק בזכות הפרש שערים עדיף על פני יריבותיה. לוקאס באריוס הארגנטינאי נגח לרשת בדקה ה-27 כדי להעלות את דורטמונד ליתרון, אבל מיק פרנץ איזן בחלוף שלוש דקות. אנשי דורטמונד שמעו על היתרון של לברקוזן, ומי אם לא באריוס החזיר את היתרון בדקה ה-62, אחרי בישול שני של נורי סאהין. באריוס לא נעצר כאן, ובדקה ה-78 השלים שלושער והעלה את מאזנו העונה ל-18 כיבושים. כריסטיאן אייגלר רק צימק בדקה ה-84.

משחק נוסף:

מיינץ - איינטרכט פרנקפורט 3:3
למיינץ: אריסטיד באנסה (45 ו-86), יאן סימאק (56). לפרנקפורט: אלכסנדר מאייר (13 ו-20), אומיט קורקמאז (62)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully