וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בניטז: "עם הקהל מאחורינו, אנחנו יכולים לנצח כל קבוצה"

על אף ההפסד 1:0 לאתלטיקו, מאמן ליברפול משדר אופטימיות. ריינה: "זה היה יכול להיגמר גרוע יותר". פורלאן: "יהיה קשה"

במידה רבה, הליגה האירופית היא כל מה שנותר לליברפול העונה. החבורה הנוצצת של רפא בניטז אכזבה כמעט בכל מפעל אפשרי השנה, והערב (חמישי) היא פגשה בויסנטה קלדרון את אתלטיקו מדריד, במשחק הראשון של חצי גמר הליגה האירופית, בתקווה לעשות צעד אל עבר הצלת העונה. זה לא ממש קרה. הרדז הציגו משחק חלש, היו פחות טובים והפסידו בסופו של דבר 1:0 בלבד לקולצ'נרוס. ליברפול שבה לאנגליה עם הפסד מינימלי וסיכוי לא רע להעפיל לשלב הבא, אך כדי לעשות זאת היא תידרש ליכולת עדיפה במשחק הגומלין, שיתקיים בעוד שבוע בדיוק באנפילד.

מאמן האדומים, רפא בניטז, היה מאוכזב בעיקר מהשער החוקי של יוסי בניון, שנפסל בשלהי המחצית הראשונה והיה יכול לשנות את כל התמונה. "אני לא חושב שהיה נבדל, אבל אי אפשר לשנות את זה עכשיו. אנחנו מאוכזבים כי ספגנו שער מוזר ולא הצלחנו להבקיע. בסדר. זו המחצית. יש לנו את המשחק השני באנפילד ויש לי את האמונה - אנפילד זה אצטדיון אדיר, ועם האוהדים שלנו מאחורינו אנחנו יכולים לנצח כל קבוצה".

פפה ריינה, אולי איש המשחק מבחינת ליברפול, אמר בסיום: "הקבוצה לא שיחקה טוב בכלל. האמנו שנוכל להבקיע, אבל זה פשוט לא היה אפשרי. עם זאת, מדובר במחצית המפגש. ידענו שהם הולכים לפתוח חזק, עם דחיפת האוהדים שלהם. אחרי עשרים דקות קצת נרגענו ולמרות שאנחנו לא יכולים להיות מרוצים, זה יכול היה להיגמר גרוע יותר".

"אנחנו שמחים, אבל יודעים שעלינו לשחק תשעים דקות נוספות, וזה הולך להיות קשה", אמר בסיום המשחק האיש שהכריע אותו, דייגו פורלאן. "ליברפול משחקת טוב באנפילד, והיא קבוצה טובה מאוד. אם איזשהי קבוצה מסוגלת לעשות זאת מול האוהדים שלה, זוהי ליברפול". אגב, החלוץ האורגוואי לא זר למשחקים גדולים בהיכל הכדורגל האנגלי, כאשר ב-2002, אז במדי מנצ'סטר יונייטד, הוא הבקיע צמד על מנת להקנות לשדים האדומים ניצחון ליגה.

מאמן הקולצ'ונרוס, קיקה סאנצ'ז פלורס, הוסיף: "זהו יתרון קטן, אבל כזה שעוד עשוי להיות מכריע. אסור לנו להיות יותר מדי בטוחים בעצמנו, אסור לנו לשכוח שנצטרך לשחק היטב גם באנפילד", הוסיף במסיבת העיתונאים שלאחר המשחק.

לבאדיה: "אנחנו עדיין יכולים להגיע לגמר"

הנציגה השניה של הממלכה הבריטית דווקא הרשימה הערב. פולהאם, מהסינדרלות המרשימות ביותר שיש לליגה האירופית להציע העונה, שוב הוכיחה כי היא בנויה היטב למשחקים בינלאומיים כאשר הפעם היא סחטה מהמבורג 0:0 בגרמניה, על מנת להציב את עצמה במצב מצוין לקראת הגומלין, שייערך בקרייבן קוטג' ביום חמישי הקרוב.

"אנחנו צריכים להיות מאוד מרוצים עם התוצאה הזו כשזה היה כל כך קשה להגיע לכאן. זה לא נורמאלי לנסוע למשך יומיים, אבל היה לנו את הדרבון לא להשתמש בזה כתירוץ. מגיע לנו קרדיט", אמר מנג'ר פולהאם, רוי הודג'סון הגאה בסיום, שהיה צריך לעבור מסע אוטובוסים ברחבי אירופה כדי להגיע לגרמניה. החדשות הרעות מבחינת הקוטג'רס היא פציעתו של בובי זאמורה בגיד האכילס. "לא דיברתי עם הצוות הרפואי עדיין", אמר הודג'סון, "ואנחנו די מודאגים, כי הוא התלונן על כאבים עוד לפני המשחק. אני לא חושב שהוא ישחק במשחק הליגה הקרוב".

מנגד, המבורג אמנם תארח את גמר הליגה האירופית, אך אם היא רוצה להיות שם בעצמה היא תהיה חייבת לשחק טוב יותר בלונדון בשבוע הבא. "כמובן שרצינו להבקיע בבית", אמר ברונו לבאדיה המאוכזב בסיום, "אבל זה לא כאילו לא יהיו לנו הזדמנויות להבקיע בשבוע הבא. אנחנו בהחלט מסוגלים לכבוש, ואם נמצא את הרשת בלונדון, פולהאם תצטרך להבקיע פעמיים. אנחנו עדיין יכולים להגיע לגמר".

מלאדן פטריץ', שעלה כמחליף בעקבות פציעתו במפשעה, הוסיף: "זו לא תוצאה כל כך רעה. אם נבקיע פעם אחת בשבוע הבא הם יהיו חייבים להתקיף, יותר ממה שהם עשו היום".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully