וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לשון מריט נכשל בבדיקת סמים

אלוף העולם והאלוף האולימפי ב-400 מטר עלול לספוג עונש הרחקה של שנתיים: "עשיתי טעות ילדותית ואגואיסטית"

לשון מריט, אלוף העולם והאלוף האולימפי ב-400 מטר, נכשל הערב (חמישי) בבדיקת סמים והוא עשוי לקבל עונש הרחקה של שנתיים. בדמו של האצן האמריקאי נמצא החומר האסור DHEA, בבדיקות שנערכו בין החודשים אוקטובר וינואר. עורך דינו של מריט, הווארד ג'ייקובס, שחרר הצהרה לתקשורת בה הודיע שהאצן הסכים להשעות את עצמו באופן זמני מתחרויות, עד אשר יתברר עונשו, מה שאומר שהוא לא ישתתף באף תחרות בשנה הקרובה, אלא אם כן יוקדם השימוע שלו.

מריט עצמו שחרר גם כן הודעה לעיתונות, ובה נכתב בין היתר: "לדעת שנכשלתי בבדיקה כתוצאה ממוצר אותו צרכתי מסיבות אישיות זה מאוד קשה לי. אני מקווה שמשפחתי, חברי, הספונסרים והספורט כולו יסלח לי על טעות כה טפשית, ילדותית ואגואיסטית. כל עונש שאקבל על מעשיי לא יאפיל על המבוכה וההשפלה שאני מרגיש כרגע".

דאג לוגן, מראשי התאחדות האתלטיקה האמריקאית, אמר לתקשורת המקומית כי מריט "לכלך את הקריירה שלו ושם סטיגמה מצערת על עצמו, איתה הוא הולך לחיות לאורך שארית חייו". מריט בן ה-23 זכה במדליות זהב באולימפיאדת בייג'ינג ב-400 מטר ובמירוץ השליחים, וכן גרף זהב באותם מקצים גם באליפות העולם האחרונה שהתקיימה בברלין.

  • עוד באותו נושא:
  • לשון מריט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully