וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גיא לוזון: "יש מספיק קבוצות שרוצות אותי בשנה הבאה"

22.4.2010 / 20:16

מאמן בני יהודה לא חושש לעתידו אם מינויו לנבחרת הצעירה לא ייצא לפועל. אמסיס ואפק יפתחו נגד מכבי ת"א בשבת

בני יהודה קיימה הערב (חמישי) את האימון הטקטי לקראת מכבי תל אביב בשבת בבלומפילד. המאמן גיא לוזון יחסר את החלוץ המוצהב אלירן עטר, את המגן עוז ראלי שספג אדום במשחק הקודם וכן את מיכאל זנדברג הפצוע. הקפטן אסי בלדוט סובל ממתיחה במפשעה וככל הנראה גם הוא צפוי להחמיץ את המשחק.

בתום האימון התייחס גיא לוזון לשינויים שצופיה לעבור בני יהודה בקיץ הקרוב. כזכור, דרור קשטן מונה למאמן הקבוצה בעונה הבאה והוא צפוי להחליף את לוזון בתום העונה. "לגיטימי שבני יהודה תחתים מאמן, וזה בסדר גמור מבחינתי", אמר לוזון על מינויו של דרור קשטן למאמן הקבוצה. "בני יהודה צריכה לעשות את ההכנות שלה לעונה הבאה, ואני לא אהיה חלק מהן, וזה בסדר גמור. אני בוודאות לא אהיה חלק מבני יהודה בעונה הבאה. גם לפני החתמת קשטן לא הייתי חלק מההכנות לעונה הבאה".

לוזון נשאל האם החתמת קשטן עשויה לפגוע במשימות שנותרו לקבוצה העונה, והשיב: "מה פתאום, אנחנו מקצוענים ואנחנו ניתן את כל-כולנו לקבוצה. גם אם היו לנו שני משחקי גרבאג' עד לסיום העונה, אני והשחקנים היינו נותנים מיליון אחוז להצלחת הקבוצה כי כולנו ספורטאים ומקצוענים. יש לנו רצון אחד בחיים וזה לנצח, ולא משנה מי יהיה כאן או לא יהיה כאן בשנה הבאה. אנחנו מחויבים במיליון אחוז למועדון הזה עד סוף השנה".

לוזון נשאל לגבי הדיבורים על כך שהוא צפוי להתמנות כמאמן הנבחרת הצעירה, ונשאל האם הוא חושב גם על תסריט בו מינויו לא ייצא לפועל. "אם זה לא יקרה, אני יכול להבטיח שיש מספיק קבוצות שרוצות אותי בשנה הבאה, ולא תהיה לי שום בעיה בקטע הזה", השיב.

לוזון התייחס גם למצבה של בני יהודה טרם משחקה נגד מכבי תל אביב. "הגענו לשלב המאני-טיים, אנחנו נמצאים היום במקום שהרבה קבוצות היו רוצות להתחלף איתנו בזכות, כשיש לנו מאני-טיים גם בליגה וגם בגביע, שלושה שבועות לפני סוף העונה וזה אומר שמצבנו טוב. עבורנו, כפי שזה נראה עכשיו, זה הולך להיות מאני-טיים עד הרגע האחרון. ממש לא אכפת לי אם נגיע לאירופה דרך הליגה או הגביע. נעשה את הכל בכדי להביא את בני יהודה בפעם השנייה ברציפות לליגה האירופאית".

על פי התרגול הערב נראה כי איציק עזוז יפתח כמגן ימני וסיניסה ליניץ' יעלה בקישור האחורי לצידו של מהראן ראדי. בחלק הקדמי צפויים מספר שינויים כאשר ג'ורג' אמסיס ועומרי אפק יפתחו לצידו של משה ביטון, שיתופקד כחלוץ בודד בחוד. הקשר פדרו גלבאן, ששב מחופשת מולדת קצרה בארגנטינה לרגל הולדת בנותיו התאומות, נטל הערב חלק באימון והוא צפוי להיות בסגל בשבת לאחר שהחלים מפציעה בשריר הירך האחורי.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully