וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

המפתח שיכריע את משחק העונה

מדי יום נציג לכם את הנקודה שתביא ניצחון במשחק העונה ונעמיד אותה להצבעה, והפעם: אם חיפה תילחץ היטב את ידין, היא תיקח את הקופה

אלי גוטמן פתר כבר לא מעט בעיות שצצו לאורך הדרך של הפועל תל אביב העונה. לכל שחקן שנפצע, לכל שחקן שלא סיפק את הסחורה, מאמן האדומים מצא את התחליף. אלא שביום שני, ייתכן שימצא את עצמו עם שמיכה קצרה מדי, אחרי הרחקתו של זוראב מנטשאשווילי. בלי נאתכו שברוסיה ובלי אבוטבול שנמצא בכושר ירוד, זה כבר נראה יותר מדי עבור הקישור האחורי של הפועל תל אביב. סדרני התנועה בהנעת הכדור הגוטמנית צפויים במשחק העונה לעומס מאוד קשה, עם מחסור לא פשוט בכוח אדם.

כל העומס הזה עומד ליפול על אביחי ידין, עליו מכבי חיפה תהיה חייבת להפעיל לחץ אדיר. ידין הוא אחד השחקנים הכי מתקדמים בהפועל תל אביב בשנתיים האחרונות, אבל גם הוא יתקשה לתפקד לבד אם מכבי חיפה תדע להעיק עליו, להפריע לו, או בקיצור – לא לתת לו לנשום. במקרה של לחץ נכון על ידין, גם עזרה מצידם של ערן זהבי או דניאל דה רידר לא תמנע ממכבי חיפה את מיצוי היתרון הזה. ניצול נכון של היתרון לא רק יפריע להפועל תל אביב התקפית, אלא גם יביך אותה הגנתית, עם חטיפות והזדמנויות לרוב. שזה אומר – הכרעה לטובת מכבי חיפה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully