וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

המפתח שיכריע את משחק העונה

מדי יום נציג לכם את הנקודה שתביא ניצחון במשחק העונה ונעמיד אותה להצבעה, והפעם: הכל תלוי בגישה איתה תגיע הפועל ת"א

אלי גוטמן נהנה בשבוע האחרון מחברת יועצים מתנדבים, שמספקים לו בכלי התקשורת השונים שלל רעיונות להרכב איתו יעלה למשחק העונה מול מכבי חיפה. רובם ככולם מחייבים את מאמן הפועל תל אביב לעלות עם הרכב סופר התקפי בקרית אליעזר, להמר על כל הקופה כהגדרתם. שני חלוצים? חובה. קישור אחורי? כמה שיותר אוריינטציה התקפית, ואם אפשר אז גם דה רידר, גם זהבי, גם ורמוט, גם לאלה וגם מרעי וכמובן שכטר.

אלא שכל זה יהיה רק מעטפת. מספר החלוצים לא תמיד קובע את הגישה שלך למשחק, ותעיד על כך ברצלונה, שמשחקת לא פעם עם חלוץ בודד מבחינת הגדרה. גוטמן יכול לעלות עם שני חלוצים ועדיין לא להשיג את מבוקשו, שזה הפועל תל אביב שבאה לחפש ניצחון ולהטות את הכף במאזן הכוחות שלה מול מכבי חיפה. אם כבר, השאלה היא לא כמה חלוצים יעלו בהרכב של גוטמן, אלא באיזו גישה הם ישחקו.

אם הפועל תל אביב תגיע לקרית אליעזר בתובנה שהיא כבר ניצחה במגרשים קשים יותר, שזה הרגע שבו היא חייבת להראות מי מספר 1, אם לא תפחד, אם לא תירתע, אם תרוץ כמו משוגעת ותילחץ את הקישור החיפאי כבר באזור הרחבה, היא תוכל לחזור מקרית אליעזר עם מקום ראשון בטבלה גם אם שכטר כחלוץ בודד. אם הפועל תתן יותר מדי כבוד למכבי חיפה, גם שלישיית חלוצים לא תשנה לה את ההרגשה שהר גבוה מדי לטיפוס.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully