וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ז'אן יחליף את טומאסיץ' המושעה נגד בני יהודה

22.4.2010 / 18:52

מכבי תל אביב תערוך שינוי אחד בהרכב לעומת זה שניצח את בית"ר. נשקלת האפשרות להביא מאמן נוסף לצד אבי נמני

מכבי תל אביב ערכה הערב (חמישי) את האימון הטקטי לקראת המשחק נגד בני יהודה בשבת בבלומפילד (19:10). מנג'ר הקבוצה, אבי נמני, יערוך שינוי אחד בהרכב לעומת זה שניצח את בית"ר ירושלים במחזור הקודם, כאשר איגור טומאסיץ' המושעה ייעדר ואת מקומו יתפוס ליאור ז'אן, שלא שיחק נגד בית"ר בשל הרחקה ויפתח בקישור האחורי לצידו של שרן ייני. שאר המערך יישאר זהה, כאשר דור מלול ימשיך לפתוח בעמדת המגן הימני למרות שיובל שפונגין החלים מפציעה בגיד האכילס ואף ערך היום אימון מלא עם הקבוצה. ניסו קפילוטו יתפוקד בעמדת הבלם לצד רונאלד ראלדס, כאשר גם בחלק הקדמי לא יהיו שינויים, כאשר יובל אבידור יתופקד יחד עם מאור בוזגלו ועמנואל מאיוקה בחוד.

הקשר הסרבי איביצ'ה אילייב השלים גם היום אימון מלא עם הקבוצה והוא עשוי להיכלל בסגל כבר בשבת הקרובה. התכנון המקורי היה שאילייב יחזור לשחק נגד מכבי חיפה במחזור הבא, אולם קצב החלמתו מהיר מהצפוי ומזה שבועיים הוא עורך אימונים מלאים עם הקבוצה. ייתכן והצוות המקצועי יקבל בסופו של דבר החלטה לכלול אותו בסגל כבר נגד הזהובים, ואולי אף לתת לו דקות משחק.

בתוך כך, ממשיכות ההכנות גם לקראת העונה הבאה. נכון לעכשיו אין שום חדש בגזרת השחקנים, אולם במועדון נערכים לשינויים גם בצוות המקצועי. כבר עתה ברור שניר לוין ככל הנראה יסיים את חלקו בקבוצה הבוגרת וישוב להתעסק אך ורק במחלקת הנוער בעונה הבאה. נכון לעכשיו צפוי המאמן איציק עובדיה להמשיך לצידו של אבי נמני, אך במקביל שוקלים ראשי הקבוצה לצרף מאמן נוסף לצוות המקצועי, מאמן שיעבוד בשיתוף פעולה עם נמני ועובדיה. על הפרק עלו כבר מספר שמות, ביניהם אורי מלמיליאן, יוסי מזרחי, גיא לוי ופרדי דוד, וייתכן שתישקל מועמדותם של מאמנים נוספים, כאשר קיימת גם אפשרות שבסופו של דבר הצוות המקצועי יכלול רק את נמני ועובדיה. כך או כך, נמני יהיה הסמכות המקצועית העליונה גם בעונה הבאה.

אוהדי הקבוצה יישבו בשערים 10-11 בשבת, כאשר במידה וייגמרו הכרטיסים לשערים אלה תפתח הנהלת בני יהודה גם את שער 7 עבור האוהדים הצהובים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully