וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לאומית: מצפון תעלה הטובה

קרית שמונה הלהיבה עם 0:3 במשחק העונה מול כפר סבא והתקרבה לליגת העל. אשקלון שלישית אחרי 0:1 על רמת השרון

משחק העונה בליגה הלאומית בין עירוני קרית שמונה להפועל כפר סבא היה בעצם סיכום של העונה כולה. הקבוצה של רן בן שמעון דרסה את יריבתה 0:3 והוכיחה שוב את עליונתה המוחלטת בליגה הלאומית, עליונות שבאה לידי ביטוי מהמחזור הראשון. גם שיטת הקיזוז לא תמנע מקרית שמונה את מה שמגיע לה - הכרטיס לליגת העל. מעשית, הקריה זקוקה לנקודה בשבוע הבא על מנת להבטיח את העלייה.

הקרב האמיתי יהיה על הכרטיס השני. כפר סבא נותרה שנייה, אבל הפועל אשקלון נושפת חזק בעורפה לאחר ניצחון 0:1 על עירוני רמת השרון, שהתרחקה מאוד מעלייה. עירוני בת ים חזרה מפיגור כפול ל-3:4 מדהים על נס ציונה ושבה גם היא למאבקים.

בשבת מתקיימים שני משחקי הפלייאוף האמצעי כשמכבי הרצליה הפסידה בביתה 2:1 להפועל ראשון לציון. נצרת עילית רשמה ניצחון ביתי, 0:2 על אחווה עראבה מצמד של פינטו.

פלייאוף עליון

הפועל קרית שמונה - הפועל כפר סבא 0:3

קבוצתו של רן בן שמעון פתחה את משחקי הפלייאוף העליון ברגל שמאל, אבל מסתבר שזו הייתה מעידה חד פעמית. הקהל הגיע בהמוניו והשרה אווירה של משחק עונה, כשעל הדשא התנהל משחק במעמד צד אחד. קרית שמונה שמרה על פער שש הנקודות מהמקום השלישי והיא קרובה קרובה לחזור לליגת העל אחרי עונה אחת בלבד. כפר סבא, שנעצרה אחרי ארבעה ניצחונות רצופים, תיאבק על הכרטיס השני עד המחזור האחרון.

כפר סבא ניסתה לעקוץ את קרית שמונה בעזרת מתפרצות, אולם המארחים לא נבהלו ועלו ליתרון כבר בדקה ה-14. תומר סוויסה הרים כדור לרחבת האורחים, סלאח חסארמה נגח, יניב לביא בעט במספרת לעבר שער כפר סבא, אך הכדור נהדף, חסארמה נגח כדור קשתי וקבע 0:1 לקרית שמונה. כעבור דקותיים הגנת כפר סבא קרסה. אלרואי כהן קיבל כדור עומק, מסר רוחב לתומר סוויסה שבעט מקרוב וקבע 0:2. בדקה ה-39 תומר סוויסה שלח כדור עומק לאלרואי כהן, שוער הפועל כפר סבא איבד ריכוז והתקשה להשתלט על הכדור, אולם למזלו אלרואי כהן לא הצליח להשתלט על הכדור ולכבוש. שחקני קרית שמונה טענו כי מזרחי הכשיל את כהן, אולם השופט הקפריסאי הורה, ובצדק, להמשיך במשחק.

תומר קשטן מיעט לדבר עם שחקניו בהפסקה ושלח אותם לכר הדשא אחרי שלוש דקות, כשהוא מבצע שני חילופים. במגרש, לא נראה כל שינוי. קרית שמונה המשיכה לתקוף, יצרה מצבי הבקעה בקלות ובדקה ה-54 כבשה את השלישי. סוויסה הכניס כדור עומק נהדר לזוראן בלדובלייב והמקדוני גלגל בקלות לרשת. השער הזה הרגיע את שחקני הקריה

הפועל אשקלון - עירוני רמת השרון 0:1

הקבוצה של אורי מלמיליאן היא הלוהטת של הליגה ואחרי הניצחון השישי ברציפות דבר אחד ברור - אשקלון מסתערת על הכרטיס השני לליגת העל. מנגד, נראה שרמת השרון איבדה את האוויר במשחקי הגביע והיא מתרחקת מאוד ממאבק העלייה. בדקה ה-24 יחיאל צגאי העלה את אשקלון ליתרון 0:1, לאחר שדחק מקרוב כדור רוחב ששלח שוקי נגר מאגף שמאל. המארחת הייתה טובה יותר, אך לא הצליחה להגדיל את התוצאה. מנגד, רותם שמול נגח למשקוף ופספס הזדמנות לשוויון וגם אורן ניסים החמיץ ממצב נוח בתוספת הזמן. שלוש הנקודות העלו את אשקלון למקום השלישי מרחק נקודה בלבד מכפר סבא כשהשתיים ייפגשו לקרב ראש בראש בשבוע הבא בשרון.

עירוני בת ים - סקציה נס ציונה 3:4

האורחת איבדה יתרון כפול ויחד איתו גם את המקום השלישי המוביל בסיום העונה למבחנים. יוסי אסייג ואופיר חמו העלו את הסקציה ליתרון מבטיח עם צמד בזק במחצית הראשונה (26 ו-28), אבל המארחת הגיבה בצמד מהיר משלה. עמרי כהן צימק בדקה ה-48 ולאנדרו סימיוני הוותיק איזן כעבור שתי דקות. הברזילאי היה גם זה שהפך את התוצאה בדקה ה-82 עם שער שהימם את הסקציה ומאור אסור חתם שתי דקות לסיום. אסייג רק צימק בנפדל בתוספת הזמן. המהפך המדהים של בת ים הקים אותה מהקשרים אל המקום למקום הרביעי וכעת היא רחוקה רק שלוש נקודות מכפר סבא. מנפלאות שיטת הקיזוז.

פלייאוף אמצעי

מכבי הרצליה - הפועל ראשון לציון 2:1

המארחים פתחו את הפלייאוף האמצעי בתיקו מאופס בנצרת עילית, ולאחר תיקו מאופס בשבוע שעבר הערב הם שוב אכזבו, והפעם זה גם לא נגמר עם נקודה. האורחים מעיר היין ביצעו התאוששות מרשימה לאחר פתיחת עונה צולעת, והערב הם רשמו ניצחון שני ברציפות, כשאור חסון (45) וניסים אסייג (68) היו כובשי השערים. אבי חי רק הצליח לצמק להרצליה (88).

נצרת עילית - אחווה עראבה 0:2

דמדומי העונה באים לידי ביטוי בצורה הטובה ביותר במשחקי הפלייאוף האמצעי והמיותר, והמשחק הערב לא היה שונה במיוחד. עראבה, שהתדרדרה אל מרכז הטבלה ונמנעה מפלייאוף עליון רק בגלל הפרש שערים יצאה למשחק מול נצרת עילית, וחזרה עם הפסד שני ברציפות, שלא ישנה הרבה עבורה. ארז פינטו כבש את השער ראשון לזכותה של נצרת עילית בדקה ה-20, ובדקה ה-80 רשם פינטו את השני שלו במשחק, וחתם את התוצאה. הניצחון המרים מעט את המורל של הקבוצה, על שלל בעיותיה הכספיות, והעלה אותה למקום הראשון בפלייאוף האמצעי, עם אותו מספר נקודות כמו של ראשון לציון.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully