וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קויל: "גרנט מנג'ר מהרמה הגבוהה ביותר"

מאמן בולטון הרעיף תשבוחות על עמיתו, רגע לפני המפגש עם פומפי בשבת. דיווח: הישראלי הציע עצמו לאימון נבחרת בלגיה

מאמן פורטסמות, אברהם גרנט, הציע עצמו למשרה הפנויה בנבחרת בלגיה, כך דיווחו ביממה האחרונה מספר כלי תקשורת בבלגיה. על פי הדיווחים, קורות חיים של המאמן הישראלי הועברו להתאחדות, שמחפשת למנות מאמן חדש אחרי שדיק אדבוקאט ההולנדי התפטר מתפקידו אחרי חמישה חודשים בלבד כדי לקבל את המשרה בנבחרת רוסיה.

בשלב זה נראה כי המועמד המוביל לתפקיד הוא מישל פרודום, שוער העבר האגדי של בלגיה ומאמן גנט. ההתאחדות הבלגית כבר פנתה רשמית לגנט וביקשה לנהל משא ומתן עם המאמן, לו חוזה לעונה נוספת. בגנט מסרבים בשלב זה לאפשר לפרודום לעזוב וזעמו על פניית ההתאחדות. "אתגר לאמן את הנבחרת, אבל אני מחויב לפרויקט בגנט", הגיב פרודום לדיווחים.

מועמד נוסף לתפקיד, אריק גרטס, צפוי להתמנות בקרוב לתפקיד מאמן נבחרת מרוקו ולכן ירד מהפרק.

אואן קויל מאוד, מאוד מחזיק מגרנט

בינתיים, בתוך כל הצרות, קיבל הערב גרנט מחמאות מהמנג'ר של בולטון, אואן קויל, יומיים לפני המפגש בין השתיים במסגרת המחזור ה-36 של הפרמיירליג. "יש לנו עבודה מספיק קשה כמנג'רים מבלי להיקלע לצרות כלכליות", אמר קויל. "כל אחד שיכול לקחת מועדון לגמר הגביע, כפי שאברהם עושה כרגע, עושה משהו נכון. הוא עושה עבודה פנטסטית".

פומפי, כזכור, כבר צנחה לליגת המשנה לפני שבועיים באופן מעשי. בשבת היא תנסה לקלקל לבולטון, שבעצמה יודעת כי ניצחון יבטיח לה סופית עונה נוספת בפרמיירליג. קויל יודע שמול גרנט, גם זה לא יהיה פשוט: "בלי קשר ליריבה שלהם, יש דרבון בפורטסמות לנצח משחקים. כל הקרדיט צריך ללכת לאברהם, הוא מאמן מהרמה הגבוהה ביותר, אבל את זה ידענו עוד לפני כן. מה שהוא עושה, מכיוון שהוא מנג'ר כל כך איכותי, זה לחשמל את השחקנים. הוא מכניס בהם רוח".

איגוד הכדורגל האנגלי קבע: פורטסמות מחוץ לאירופה

בתוך כך, ומבלי שהוא הודיע עדיין על עתידו בפורטסמות בעונה הבאה, קיבלו גרנט והקבוצה מדרום אנגליה חדשות רעות: למרות העפלתה של פורטסמות לגמר הגביע האנגלי, שם תפגוש את צ'לסי (שכבר הבטיחה את מקומה בליגת האלופות), מה שבימים רגילים היה מקנה לקבוצתו של גרנט את הכרטיס לאירופה, הודיעה הערב הנהלת הפרמייר ליג בצירוף איגוד הכדורגל האנגלי שהקבוצה לא תהיה מורשה לשחק באירופה בעונה הבאה.

הסיבה נעוצה כמובן בחובות של המועדון, שכרגע עומדים על כ-119 מיליון ליש"ט, ובכך שפורטסמות לא הגישה את החשבונות בזמן להנהלת הליגה- קריטריון מרכזי להענקת רישיון לשחק באירופה. לפיכך תקבל הקבוצה שתסיים במקום השביעי בליגה כרטיס למוקדמות הליגה האירופית. המנהל האדמניסטרטיבי של המועדון, אנדרו אנדרוניקו תקף את ההחלטה ואמר: "השקענו זמן רב בכל הצעדים הדרושים עבור הגשת מועמדות בשבוע הבא. זה לא הוגן עבור האוהדים שלנו שלא יוכלו לתמוך בקבוצה באירופה בעונה הבאה".

עדכון ראשון: 17:00

sheen-shitof

עוד בוואלה!

תרפיית מציאות מדומה: טיפול להתמודדות עם חרדה

בשיתוף zap doctors

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully