וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גמריד: מכבי ראשל"צ עלתה ל-0:1 בסדרה מול הפועל

במשחק אגרסיבי בין שתי היריבות הגדולות של הכדוריד הישראלי, ניצחו הצהובים 22:26 ועלו ל-0:1 בסדרת הגמר

זה כבר הפך להרגל בשנים האחרונות, והיום (שישי) נפתחה סדרת גמר הפלייאוף בין מכבי להפועל ראשון לציון. למשחק הראשון, שנערך באולם בית מכבי בראשון לציון, התייצבו הקבוצות עם מאזן של 1:3 לטובת הפועל, אבל עונה סדירה זה דבר אחד ופלייאוף זה דבר אחר. במשחק שהיה אגרסיבי וסוער למן הפתיחה, נטלה מכבי את ההובלה, הוליכה 6:12 במחצית הראשונה ולא שמטה את יתרונה עד לסיום הודות ליכולת מצוינת של גל אברהם ואריאל רוזנטל ניצחה את האדומים 22:26. בסיום המשחק הרוחות עדיין סערו ושחקני שתי הקבוצות התעמתו ביניהם, כששוטרים מפרידים בין הנצים.

את הליגה סיימה האלופה מכבי במקום הראשון עם מאזן מצוין של 16 ניצחונות מ-21 משחקים. הקבוצה של גלעד מאור הסתפקה בשני משחקים בלבד מול מכבי תל אביב בחצי גמר הפלייאוף כדי להבטיח את מקומה בגמר אחרי 22:31 ו-22:26. הפועל, לעומתה, סיימה במקום השני עם מאזן של 16 ניצחונות, אבל הפסידה בחמישה משחקים. אל הגמר הגיעו האדומים דרך שלושה משחקים נגד אס"א תל אביב, שנכנעה במשחק השלישי 38:29.

להפועל ראשון לציון יש בארון 15 תארי אליפות, בעוד למכבי יש רק עשרה תארים. כזכור, מדובר בסדרה של הטוב מחמישה משחקים, כאשר המשחק השני ייערך בביתה של הפועל ביום שלישי הבא והמשחק השלישי יתקיים שוב בבית מכבי בשישי הבא. במידת הצורך יתקיימו שני המשחקים הבאים ב-4 וב-7 למאי, כשיתרון הביתיות שייך, כאמור, למכבי.

פתיחת המשחק הייתה אגרסיבית מאוד מצד שחקני שתי הקבוצות, ואחרי שתי דקות משחק נכנס עופר לוזון ממכבי באחד משחקני ההתקפה האדומים, ופצע אותו קלות. גל אברהם נצץ בהתקפת הצהובים וכבש ארבעה שערים בחצי הראשון, כשהוא אחראי על בניית היתרון הצהוב. הפועל ראשון לציון נראתה רע מאוד, ולמזלה רק גל אברהם תפקד בהתקפת הצהובים ומכבי לא ניצלה זאת כדי לברוח. אחרי 11 דקות ללא שער כבש יותם טל מ-7 מטרים, וצימק עבור הפועל ל-4:2. שני שערים רצופים של יואב נאמן סידרו למכבי יתרון 3:6 ואז ביצעו הצהובים ריצת 3:6 בדקות הסיום של המחצית, וירדו להפסקה ביתרון 6:12.

בתחילת המחצית השנייה ביצע עידן מימון עבירה על גל אברהם והורחק לשתי דקות. למזלה של הפועל יואב נאמן החטיא את הפנדל. התקפה לאחר מכן נאמן כבש, גל אברהם חטף והקהל ביציעים דחף את המארחים שעלו ליתרון שיא של 9:16, אחרי שמונה דקות משחק. שחר מיארה החמיץ הזדמנות גדולה להוריד את הפועל למינוס 5 אף החטיא בשלומיאליות, ובצד השני גל אברהם העלה את הצהובים ליתרון 7. במאמץ גדול הצליחו האדומים לצמק למינוס 4 בעזרת יכולת טובה מאוד של מיארה, אבל מכבי שמרה על יתרונה עד לסיום בו ניצחה 22:26.

מימון: "אכזבנו את עצמנו ואת הקהל שלנו"

מאמן מכבי ראשון לציון, גלעד מאור: "ברמת ההגנה והאגרסיביות, זה היה משחק פלייאוף. המחצית הראשונה הייתה חריגה עם הגנה שלא הייתה הרבה שנים בכדוריד. במחצית השניה המשחק הפך להיות מהיר יותר, הפועל לחצו, אבל לסיים עם 22 גולים זה מדהים, אם נשמור על זה, ננצח בסדרה. אני מציע למי שיתחמם, שיירגע. הסדרה עוד ארוכה ויש עוד הרבה עבודה".

אריאל רוזנטל, מהמצטיינים בשורות מכבי ראשון לציון: "היה טראש טוק בסיום, קיבלתי מרפק, התקרבתי, דברים שקורים תוך כדי משחק. בסופו של דבר שיחקנו טוב וזה 0:1 למכבי ראשון, אנחנו הולכים מאושרים הביתה".

שחקן מכבי ראשון לציון, גל אברהם: "באנו מוכנים להתחלה חזקה וקשה, הפועל הופתעו מזה שבאנו אגרסיבי. כל העונה הייתה הכנה והתגוששויות, עכשיו התחלנו את העונה, זאת ההצגה הכי טובה בעיר ואני חושב שהיה משחק אגרסיבי ומהיר, חם, התקפות והגנות טובות, כמו שצריך להיות".

מאמן הפועל ראשון לציון, וובה זייקמן: "הפסדנו את המשחק הראשון. במחצית הראשונה שיחקנו לא רע בהגנה וקיבלנו 12 גולים, אבל אי אפשר להבקיע רק שישה גולים ולהחמיץ ארבעה פנדלים. במחצית השניה המשחק זרם יותר, אבל אז פחות הסתדרנו בהגנה. לא כל מה שדיברנו, עבד. זה לא מתמטיקה. אני מקווה שביום שישי נבקיע יותר".

שחקן הפועל ראשון לציון, עידן מימון: "בא בן אדם, עשה לי תנועה מגונה, ובגילי אף אחד לא יעשה לי תנועה מגונה, הגבתי, אבל נגמר ולא מתייחסים. שיחקנו גרוע, החטאנו ארבעה פנדלים אכזבנו את עצמנו ואת הקהל שלנו, ביום שלישי אני בטוח שנראה אחרת".

יותם טל, שהיה מהמצטיינים בשורות הפועל ראשון לציון: "שיחקנו בסדר גמור חוץ מההחטאות, הגענו למצבים מצוינים אבל החטאנו פנדלים, אם זה היה נכנס זה היה נראה אחרת".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully