וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

תחזירו את הכסף, לא קיבלנו את השוער

טוטנהאם דורשת מפומפי מיליון ליש"ט על העברת אסמיר בגוביץ', שלא הגיע לקבוצה. נדחה ערעור פומפי להשתתף באירופה

בזמן שהיא מתכוננת להרוס למנצ'סטר יונייטד את שאיפות האליפות, טוטנהאם מתמודדת גם עם טענות להעברה מסתורית, עליה מדברים בימים האחרונים באנגליה של השוער אסמיר בגוביץ'. שוערה של סטוק סיטי, שהיה שייך לפורטסמות, נמצא במוקד הדיון.

מתברר שהתרנגולים דרשו סכום של מיליון ליש"ט מפומפי עבור השוער, שלעולם לא דרך בוויט הארט ליין. בגוביץ' אמור אמור היה לעבור לטוטנהאם, אבל בחר להצטרף לסטוק בחלון ההעברות של ינואר, כשלמרות זאת סכום של מיליון ליש"ט עדיין נכלל ברשימת החובות של פומפי, שפורסמה ביום רביעי האחרון.

טוטנהאם טענה כי בגוביץ' מעולם לא היה שחקן שלה, כשאת הדרישה לקבל תשלום עבורו הסבירו שם בכך שמדובר בהחזר כספי על הסכום שהם העבירו לפומפי תמורתו. "המועדון הגיש חשבונית מס לפורטסמות עבור מיליון ליש"ט מאחר והעברתם של יונס קאבול ואסמיר בגוביץ' לטוטנהאם נכשלה, זאת בהתאם להסכם שנחתם ב-30 בינואר בין שני המועדונים", הודיעה טוטנהאם. קאבול בסופו של דבר עבר לטוטנהאם, אך בקבוצה דורשים את הכסף עבור בגוביץ' מאחר ולטענתם הם שילמו את הכסף תמורת העסקה.

בלי קשר, ערעורה של פומפי, שנרשמה אחרי המועד כדי לשחק באירופה, נדחה היום. ההתאחדות האנגלית הודיעה על כך לראשי הקבוצה ובישרה כי הקבוצה שתסיים במקום השביעי בליגה היא זו שתייצג את אנגליה בליגה האירופית.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully