וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רונאלדו חוזר לתמוך בפלגריני

אחרי שהביע תמיכה עקיפה במוריניו וקאפלו, חלוץ ריאל מדריד מתחנף למאמן שלו, ששמו הוזכר כמועמד לולנסיה לעונה הבאה

אחרי שהביע תמיכה עקיפה בז'וזה מוריניו ופאביו קאפלו לאמן את ריאל מדריד, כריסטיאנו רונאלדו הבין כנראה שהכי טוב מבחינתו זה לתמוך במאמן שלו, מנואל פלגריני. בראיון ל'אס' הבהיר הפורטוגלי כי הוא מקווה שמאמנו הצ'יליאני יישאר בקבוצה גם בעונות הבאות.

"אני הולך להיות כן", אמר רונאלדו. "אני אוהב מאמנים עם מנטליות של ניצחונות, כשאצל פלגריני אני מוצא את עצמי הכי שמח. אני מקווה שהוא יישאר למשך שנתיים או שלוש. יתר המאמנים לא מעסיקים אותי".

לגבי האפשרות שהבלאנקוס, שרחוקים נקודה אחת בלבד מברצלונה כשנותרו חמישה מחזורים לסיום העונה, יזכו באליפות, אמר מספר 9: "השתפרנו במשך השבועיים האחרונים והכל אפשרי. אנחנו רק במרחק נקודה מהמובילה. אני בטוח שננצח את כל חמשת המשחקים שלנו וניאבק על האליפות. אנחנו מרוכזים והעדיפות שלנו היא לנצח. אם נעשה את זה, אנחנו נחגוג".

רונאלדו התבקש גם להתייחס לטענות כי הוא משחק רק למענו מאז שהוא עבר לברנבאו: "מבחינתי, הדבר הכי חשוב זו הקבוצה, למרות שאני מכבד כל שחקן. העניינים האינדיבידואלים הם משניים. אם הקבוצה מנצחת, אני שמח".

ובינתיים 'מארקה' מדווח כי שמו של פלגריני עלה כמועמד אפשרי לאמן את ולנסיה בעונה הבאה, כשנראה שמנואל יורנטה לא ימשיך בתפקיד. על הפרק נמצא מועמד נוסף, מאמנה לשעבר, מאוריסיו פלגרינו, שמשמש כיום כעוזרו של רפא בניטז בליברפול.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully