וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ג'ינובילי: "רק התחלנו, זו הולכת להיות סדרה ארוכה"

מאנו ג'ינובילי לא מסתנוור מניצחון סן אנטוניו בדאלאס: "כבר הפסדנו להם בבית". נוביצקי: "אמשיך לקחת את הזריקות האלה"

ריצ'רד ג'פרסון, בשעה טובה, הגיע לפלייאוף. הפורוורד של סן אנטוניו הצטיין הלילה (חמישי) במשחק השני בסדרה של הספרס מול דאלאס עם 19 נקודות ו-8 ריבאונדים, ועזר לקבוצתו להשוות את הסדרה ל-1:1. אחרי שקואץ' פופוביץ' אמר על שחקניו שבמשחק הראשון הם "שיחקו כמו כלבים" (וכפי שהסבירו הפרשנים, הכוונה היא לצ'יוואווה ולא לפיטבול), עם רמז עבה לג'פרסון המאכזב, הוא קיבל תשובה משחקניו על הפרקט.

"אף אחד לא נעלב מההערה הזו", אמר ג'פרסון, "לא לקחנו את זה כצורה שלילית. הוא ניסה לתת לנו מוטיבציה, ואף אחד לא רוצה לחכות לעשות את זה כשאנחנו בפיגור 2:0". ומה לגבי הכושר שלו באופן אישי? "החברים שלי לקבוצה חיפשו אותי, ומצאו אותי פנוי אחרי מהלכי פיק אנד רול", הסביר ג'פרסון, "זה פחות או יותר המשחק שלי. אחרי שקרטעתי קצת במשחק הקודם, אני חושב שהיה מאמץ מרוכז על מנת לשלב אותי היום".

"אפשר היה לראות בעיניים שלו שהוא מלא מוטיבציה", אמר טוני פרקר על ג'פרסון, "אף אחד לא אוהב לשחק רע, וגם הוא ידע שהיה לו משחק ראשון רע. לפי היכרותנו איתו, ידענו שהוא יחזור".

כמובן שהשחקן המצטיין היה טים דאנקן, שקלע 25 וקלט 17, וגם ג'ינובילי הצטיין עם 23, ואפילו פרקר עלה מהספסל ותרם 16, אבל דאנקן יודע שהשלושה האלה לא יספיקו למסע ארוך בפלייאוף המתיש. "אם אנחנו רוצים לנצח את הסדרה הזאת, אנחנו חייבים לתפוקה טובה גם משחקן כזה", אמר דאנקן, וכשהוא אומר"כזה", הוא מתכוון לאחד שלא נכלל בשלושת הגדולים המסורתיים של הספרס.

מנגד, גם בדאלאס ינסו להפיק לקחים. דרק נוביצקי, למשל, סבל מערב קליעות קשה (9 מ-24 מהשדה), אך טוען כי "היו לי זריקות טובות, אני פשוט צריך להכניס אותן. המשכתי לנסות, המשכתי לעבוד, אבל לצערי, זה היה אחד מהלילות האלה. אם ייתנו לי את אותן זריקות גם ביום שישי, אקח אותן שוב".

גם ג'ינובילי יודע שהסיפור רחוק מלהיות מוכרע, ומצפה למשחק הבא. "הפסדנו להם כבר הרבה פעמים בבית", יודע הארגנטינאי, "אנחנו חייבים להישאר צנועים. רק התחלנו, זאת הולכת להיות סדרה ארוכה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully