וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סהר: "רוצה להישאר פה גם בעונה הבאה"

חלוץ אספניול התראיין ל'אס' ונשמע סבלני לגבי דקות המשחק שלו: "ממתין להזדמנויות שלי". על צ'לסי: "הרגשתי שם לבד"

למרות שהוא לא זוכה ליותר מדי דקות משחק באספניול, בן סהר הבהיר בראיון ל'אס' כי הוא מעוניין להישאר בקבוצה הספרדית גם בעונה הבאה. בשבת זכה החלוץ הישראלי לשחק עשר דקות בדרבי נגד ברצלונה, וכשנשאל על מצבו הבריאותי וההשתלבות שלו בקבוצה, אמר: "יש דברים שאתה יודע רק כשאתה מגיע לקבוצה חדשה. לא הייתי יכול לתת את כל כולי ונאלצתי להתאקלם. עכשיו אני מרגיש הרבה יותר טוב".

מבחינת דקות המשחק, סהר מקווה שהן יעלו ככל שיעבור הזמן, אבל נשמע מרוצה לעת עתה: "אני חושב שלאט לאט אני משחק יותר. שיחקתי בשלושה מארבעת המשחקים האחרונים, כשבשניים מהם שיחקתי חצי שעה. לפעמים אני צריך סבלנות. זו השנה הראשונה שלי באספניול, אני יודע שלא משחקים יותר מדי אבל זה הכדורגל. אני ממתין להזדמנויות שלי".

על הכוונות שלו לעונה הבאה, הוסיף סהר: "אני מרוצה ללא ספק פה, ובשנה הבאה אני מתכוון להמשיך במועדון. למעשה השנה הבאה מאוד חשובה לי. בוא נגיד שהשנה אני אוסיף כוחות לעונה הבאה, בלי לשכוח שיש עוד חמישה מחזורים לסיום העונה".

על הקהל של אספניול, אמר סהר: "האנשים באספניול הם משהו מיוחד. ידעתי מה זה דרבי בישראל או באנגליה, אבל מה שראיתי בשבת היה מרשים. אני אוהב לשחק, גם אם עשר דקות, רק כדי להרגיש את האווירה הנהדרת שמקבלים מהקהל פה".

בהמשך התבקש סהר לערוך השוואה להרגשה שלו לעומת מה שקיבל בצ'לסי, ואמר: "צ'לסי זה מועדון גדול אבל לפעמים הרגשתי לבד. כאן אנשים הרבה יותר קרובים, ממש כמו משפחה אחת גדולה. אני מעריך את זה מאוד ושמח. שיחקתי בהרבה קבוצות מחוץ לישראל ומבחינתי ההרגשה הזו מאוד חשובה. אני רוצה להישאר פה ואני אתן הכל למועדון".

לסיום סיפר סהר על מודל ההערצה שלו, תיירי הנרי. "אהבתי אותו כשהוא שיחק בארסנל כשהייתי ילד", אמר סהר. "התרגשתי מאוד כשפגשתי אותו בפעם הראשונה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully