וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לאהם: "מאושרים שרובן משחק אצלנו"

אחרי הניצחון על ליון בבאיירן יודעים שעדיף לשחק עם ההולנדי מאשר נגדו. ואן חאל: "מאוד מרוצה, 0:1 זו תוצאה טובה"

רויטרס

וידאו: רויטרס
עריכה: יאיר דניאל

אחרי 90 דקות שכללו לא מעט עצבים, שני כרטיסים אדומים ועוד כמה הברקות של אריאן רובן, ניצחה אמש (רביעי) באיירן מינכן 0:1 את ליון בבוואריה ועלתה ליתרון חשוב במפגש הכפול, לפני הגומלין בסטאד דה ז'רלאן ביום שלישי הקרוב. הכוכב ההולנדי כבש את השער היחיד במשחק בדקה ה-69, עם מבצע אופייני של חיתוך מימין לשמאל ובעיטה חזקה מחוץ לרחבה, ובכך שיפר את מצב הרוח בעקבות הרחקתו של פרנק ריברי בדקה ה-37. הצרפתים בעצמם סיימו את המשחק בעשרה שחקנים אחרי שז'רמי טולאלן ראה שני כרטיסים צהובים בתוך שלוש דקות והשופט רוברטו רוזטי הראה לו את הדרך לחדר ההלבשה כבר בדקה ה-54.

מולר: "מזל שלא הלכתי השבוע להסתפר"

"אני מאוד מרוצה, 0:1 זו תוצאה טובה", אמר אחרי המשחק המאמן המנצח, לואיס ואן חאל, שקבוצתו לא ספגה בבית, "הכרטיס האדום לריברי היה גבולי, הרגל שלו נשארה על הרגל של לופז יותר מדי זמן. יש שופטים ששולפים על זה אדום, למרות שהרגל שלו לא הייתה ישרה".

בבאיירן אם כן עסקו לא מעט בריברי, עליו עבר שבוע לא קל שהחל עם וידויה של נערת ליווי על כך שהוא מימן את הגעתה מפריס למינכן, וזאת כחלק משערוריית המין הטרייה שצצה לאחרונה בנבחרת צרפת. ריברי דרך הערב בצורה חמורה על קרסולו של ליסנדרו לופז וראה אדום למרות שקשה לקבוע אם הוא ביצע את העבירה בכוונה.

למנהל הספורטיבי של באיירן, כריסטיאן נרלינגר, לא היה כל ספק ש"ההרחקה הייתה החלטה קשה מדי, נקווה שאופ"א לא תחמיר עם השחקן", אבל לפרנץ בקנבאואר דווקא הייתה פרשנות אחרת והוא סבר שהעבירה של הצרפתי הייתה "משהו שנע בין אדום כהה לאדום בהיר". המגן פיליפ לאהם שם את הפרשנות בצד והסתפק בכך ש"יהיה קשה לנחם את פרנק אחרי הכרטיס הזה".

לאהם, שהיה אחד מהשחקנים המצטיינים במדי באיירן, הוסיף על המשחק עצמו: "היה חשוב מאוד לשמור על הסדר שלנו גם בפיגור של שחקן והייתה לנו מחצית שנייה פנטסטית. רובן הוא שחקן גדול ואנחנו מאושרים שהוא אצלנו".

תומאס מולר יודע מה הדבר שאולי הפריד בין ניצחון לתיקו, כשהודה שהכדור שבעט רובן בדרך לשער פגע לו בשיער ושינה את הכיוון. "מזל שלא הלכתי השבוע להסתפר, למרות שהייתי צריך", התלוצץ מולר, "הראינו שאנחנו יכולים לנצח אותם".

אדרסון: "יש לנו חרטות, יכולנו לעשות יותר"

המאמן המפסיד, קלוד פואל, התייחס לכרטיס האדום שספג טולאלן: "ידענו שאם נעשה את הטעות הקטנה ביותר, השופט יעניש אותנו וזה מה שקרה. כששתי הקבוצות היו בעשרה שחקנים התקשינו להחזיק את הכדור בחלק המגרש של באיירן ולא יכולתי להכניס חלוץ נוסף. גם אם לא היינו מפסידים הערב, המאבק עדיין היה פתוח. רק הגומלין יקבע מי תעלה לגמר".

המאמן הצרפתי נשאל האם ההגעה של קבוצתו למינכן באוטובוס הקשתה על השחקנים, שנראו סחוטים ב-25 הדקות האחרונות של המשחק, אבל סירב לתרץ בכך את ההפסד: "היה לנו משחק קשה נגד בורדו בסוף השבוע בו השקענו הרבה מאמץ, אבל עיקר הבעיות שלנו הערב נבעו מהאיכות של באיירן מינכן".

אדרסון, שחקנה של ליון, הצטער שהוא לא הבקיע אבל משוכנע שהשער יגיע בגומלין. "אנחנו מרגישים שאנחנו נצטרך לעשות הרבה יותר בגומלין", אמר הקשר. "נצטרך לתת 200 אחוז על הדשא כדי לנצח ולהעפיל. המטרה שלנו תהיה להפוך את התוצאה. זה יגביר לנו את המוטיבציה להשיג את זה. יש לנו חרטות, במיוחד מאז ששיחקנו 11 נגד 10 ולא ניצלנו זאת. יכולנו לעשות יותר".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully