וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פרננדו גונזאלס ולייטון יואיט הודחו מברצלונה

הצ'יליאני הפסיד לספרדי האלמוני, אלברט ראמוס וינולאס, בעוד שהאוסטרלי הפסיד לאדוארדו שוונק הארגנטינאי

הפתעה גדולה נרשמה היום (רביעי) בטורניר החימר בברצלונה (על סך פרסים של 1.995 מיליון יורו) כשפרננדו גונזאלס (4 בטורניר ו-12 בעולם) הודח כבר במשחקו הראשון. הצ'יליאני, שעלה אוטומטית לסיבוב השני, הפסיד לספרדי האלמוני, אלברט ראמוס וינולאס (161 בעולם) בתוצאה 6:4, 6:7, 6:3. אחרי שהפסיד במערכה הראשונה, גונזאלס חזר לעצמו כשניצח 8:10 בשובר השוויון של המערכה השניה, אלא שהספרדי הצעיר נהנה מהעידוד של הקהל המקומי ושבר במערכה המכרעת בדרך לניצחון ועלייה לסיבוב השלישי בו יפגוש את ארנסטס גולביס הלטבי.

גם ספרדים אחרים רשמו הצלחות בטורניר, שמארגניו דאגו לדקות דומיה לפני כמה מהמשחקים לזכרו של חואן אנטוניו סמראנש, נשיא הוועד האולימפי לשעבר שהיה יליד ברצלונה. דויד פרר גבר בדרבי על מרסל גרנולרס 5:7, 4:6 וחואן קרלוס פררו גבר על סרגיי סטחובסקי האוקראיני 3:6, 2:4 (סטחובסקי פרש). כזכור, רפאל נדאל פרש מהטורניר אחרי זכייתו במונטה קרלו כדי לנוח, מה שהפיח לא מעט תקוות בקרב יריביו הספרדים.

מי שכבר לא ינצל את היעדרותו של נדאל מהטורניר הוא לייטון יואיט האוסטרלי, שהודח אחרי שהפסיד בסיבוב השני לאדוארדו שוונק הארגנטינאי 7:6, 6:4. ג'ו ווילפריד צונגה הצרפתי (3 בטורניר) גבר על יאן האג'ק הצ'כי 3:6, 2:6 ויתמודד בסיבוב הבא נגד ניקולס אלמגרו הספרדי, אותו הוא ניצח בשבוע שעבר במונטה קרלו. פרננדו ורדאסקו הספרדי (9 בעולם), שהפסיד לרפאל נדאל בגמר במונטה קרלו, התקדם גם הוא לסיבוב הבא אחרי ניצחון על רישאר גאסקה 5:7, 3:6.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully