וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בעונה הבאה: שני זרים בליגה הלאומית

21.4.2010 / 16:35

הועדה המקצועית המליצה להנהלת איגוד הכדורסל על הוספת זר נוסף לליגת המשנה. "חוק הצעירים" יבוטל בלאומית ובארצית

הועדה המקצועית של איגוד הכדורסל התכנסה היום (רביעי) בצהריים ודנה בין השאר במבנה הקבוצות בליגה הלאומית והארצית בעונה הבאה. בתום הישיבה החליטה הועדה להמליץ להנהלת איגוד הכדורסל על ביטול "חוק הצעירים" בליגה הלאומית, הקובע כי בכל עת ישהה על המגרש שחקן מתחת לגיל 21. כמו כן המליצה הועדה על ביטול החוק בליגה הארצית, שם חויבו להיות על המגרש שני צעירים. על מנת להעלות את רמת הליגה, המליצה הועדה על הגדלת מספר הזרים בלאומית לשניים, כפי שהיה נהוג בליגה עד לפני מספר שנים.

בנוסף דנה הועדה במינויים באקדמיה שהוקמה באיגוד הכדורסל בקיץ האחרון. הועדה המליצה להנהלת האיגוד להמשיך את החוזים עם המאמנים רובי בלינקו ונתי כהן, ובנוסף לצרף את ארז ביטמן כעוזרו של בלינקו. נכון לשנה הראשונה, משחקות שתי הקבוצות של אקדמיית וינגייט בשני המחוזות בליגת הלאומית לנוער, והחל מהעונה הבאה אמורה האקדמיה לכלול שתי שכבות גיל.

יו'ר הוועדה המקצועית באיגוד הכדורסל, דוד פריש, אמר בתום הישיבה: "ההמלצות שממליצה היום הוועדה המקצועית ובהן ההחלטות שהתקבלו, משקפות את דעתם של מרבית חברי הוועדה המקצועית התומכים בביטול תקנת 'חוק הצעירים'. החברים אישרו את נושא הזרים בליגה הלאומית, בין השאר על מנת לשפר את הליגה הלאומית ולשדרגה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully