וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי ת"א: אילייב יחזור מוקדם מהצפוי?

21.4.2010 / 13:08

קצב החלמתו של הקשר הסרבי מהיר מהצפוי, עשוי להיות בסגל נגד בני יהודה. אבי נמני עדיין מתלבט בין ז'אן וקומאץ לקישור

שחקני מכבי תל אביב חזרו הבוקר (רביעי) להתאמן לקראת המשחק בו תתארח הקבוצה בשבת אצל בני יהודה בבלומפילד. במכבי מאמינים שניצחון על הזהובים יבטיח כמעט בוודאות את המקום השלישי בטבלה, וזאת לקראת שני המשחקים הבאים בהם תפגוש הקבוצה את מכבי חיפה והפועל תל אביב שנלחמות ביניהן על כתר האליפות.

המנג'ר אבי נמני יחסר בשבת את איגור טומאסיץ' המורחק ולעומת זאת יקבל בחזרה את ליאור ז'אן שסיים לרצות בעצמו עונש הרחקה. על פי התרגול באימון הבוקר נראה שנמני מתלבט האם לפתוח בקישור האחורי עם ז'אן או לתת את חולצת ההרכב לסלובני אנדריי קומאץ, שלא ראה דשא במשחקים האחרונים ובכל מקרה לא ימשיך במועדון בעונה הבאה.

בחוד תורגל היום יובל אבידור לצידם של מאור בוזגלו ועמנואל מאיוקה, כאשר יוסי שבחון שמחלים מנקע קל בקרסולו צפוי להיכלל בסגל ויפתח כנראה על הספסל. הקשר הסרבי איביצ'ה אילייב התאושש כמעט לגמרי מהניתוח בברכו וכבר עורך אימונים מלאים יחד עם הקבוצה. לא מן הנמנע כי אילייב אף יחזור בקרוב לסגל למשחק בשבת, לאחר שקצב החלמתו נראה נכון לעכשיו מהיר מהצפוי. כמו כן מסתמן כי אילייב צפוי להיות בסגל למשחק במחזור שלאחר מכן, מול מכבי חיפה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully