וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קיובן: "אני שונא את סן אנטוניו"

הבעלים של דאלאס על היריבות עם הספרס: "כל פוזשן כמו אגרוף". אביו של קובי על בנו: "תעריכו אותו רק כשהוא יפרוש"

לא ברור אם הלייקרס צריכים להיות אופטימיים או מודאגים בעקבות שני המשחקים הראשונים שלהם בפלייאוף. מצד אחד, האלופה השיגה שני ניצחונות ועלתה ל-0:2 מול אוקלהומה סיטי הלילה (רביעי), והיא במאזן 1:39 כשהיא מוליכה ביתרון כזה בסדרה של שבעה משחקים. מנגד, הלייקרס מתקשים זה המשחק השני ברציפות מול הקבוצה מהמקום השמיני במערב, ובהתחשב בעובדה שקובי הפצוע סובל מאצבע שבורה, ברך נפוחה וקרסול חבול, ובהתחשב בעובדה שחוץ מבריאנט וגאסול אף אחד בלייקרס לא קלע הלילה יותר מ-6 נקודות נגד הת'אנדר, הרי שפיל ג'קסון צריך לגרום לבחורים שלו להתעשת.

"אנחנו חייבים לקלוע יותר טוב", התייחס ג'קסון ל-37 אחוז מהשדה של קבוצתו, וקובי כבר חושב על המשחק הבא. "המקום הזה הולך להשתולל", אמר בריאנט על האולם של הת'אנדר, כשהוא מתכונן למשחק מספר 3, "בפעם האחרונה שהיינו שם הם חגגו עלינו, נקווה שזה לא יחזור".

קובי נחסם חמש (!) פעמים במהלך המשחק, אך עדיין ברבע הרביעי הצליח למצוא פתרונות התקפיים. "העניין הוא לעשות את מה שאני יודע, ולעשות את זה הכי טוב", אומר קובי, שלאחרונה כבר הושמץ והוספד, "ידעתי שאני פשוט צריך להיות אגרסיבי יותר, וככה האמת תיווכח".

גם אביו של קובי, שצפה במשחק של הלייקרס לראשונה זה חמש שנים בגלל שהותו ביפן, החמיא לבנו על כך שהוא לא משתמש בפציעות ובשחיקה הגופנית כתירוץ: "זה מה שהופך את קובי למיוחד, אתם תבינו את זה רק כשהוא יפרוש. אני זוכר לא מעט שחקנים שהתנפחה להם קצת הברך ולא יכלו לשחק, אבל קובי הוא לא כזה. הוא משחק למרות הכל".

מארק קיובן: שונא את הספרס

הבעלים של דאלאס ממשיך ליהנות מפיו הגדול, ואמש חימם עוד יותר את היריבות בין המאבריקס לסן אנטוניו. "אני שונא את הספרס", אמר בישירות לא אופיינית לספורט האמריקאי, "היה לי מאוד קשה להיות מנומס לבעלים של סן אנטוניו כשהיינו בפגישת מושלים, וגם לו היה קשה להיות נחמד אליי, למרות שאנחנו די מחבבים אחד את השני".

אז מה הבעיה? "זה מה שזה מייצג", יודע קיובן, "יכול להיות ששתי הקבוצות יהיו במאזן 80:0, ואז שני המשחקים האחרונים ביניהן יהיו כאילו זה פלייאוף, כי אנחנו מאוד לא מחבבים אחת את השנייה". הקבוצות נפגשות בפעם השלישית בפלייאוף בחמש השנים האחרונות, וזו למעשה הפעם החמישית שהן נפגשות בתקופת טים דאנקן ודרק נוביצקי. הספראס ניצחו פעמיים ברציפות ב-2001 וב-2003, אבל המאבס הגיבו עם ניצחונות ב-2006 (אז הגיעו לגמר) ואשתקד. "המפגש בינינו עכשיו לא מרגיש כמו סיבוב ראשון בפלייאוף, ההרגשה היא כאילו כל פוזשן זה מהלומת אגרוף בקרב על התואר במשקל כבד", סיכם קיובן.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully