וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עוד גריאטרי לבית האבות של מילאן?

באיטליה דווח כי הרוסונרי מעוניינים להחתים את דויד טרזגה בקיץ ללא תשלום. יובנטוס חושבת למנות את ויאלי לנשיא

האם ייתכן שמילאן תמשיך במסורת שלה - קיבוץ זקני היבשת במילאנלו? על פי 'קוריירה דלו ספורט', נראה שבהחלט כן, כשעיתון הספורט האיטלקי חשף שהרוסונרי רוצים להחתים בקיץ הקרוב את חלוצה המתבגר של יובנטוס, דויד טרזגה, 32.

סגן מנכ"ל יובנטוס רוברטו בטגה והמנהל הספורטיבי אלסיו סקו נפגשו עם סגן נשיא מילאן אדריאנו גליאני במטה הקבוצה המילאנזית, כך דווח בעיתון, שהוסיף וטען כי השניים הגיעו על מנת לשמוע את הצעתו של גליאני בנוגע להחתמת הצרפתי. מילאן עשויה להציע ל'טרזגול' חוזה לשנתיים, זאת בתנאי שהחלוץ יפחית בכ-30 אחוזים משכרו העומד כיום על כ-4 מיליון יורו ביובנטוס.

לטרזגה חוזה לעונה נוספת בביאנקונרי, אלא שמילאן רוצה להחתימו בחינם, זאת כמובן במידה שיובה תשחררו ללא תמורה. עם זאת, דרישתה של הגברת הזקנה למילאן היא שהאחרונה תסיר את התעניינותה בהחתמת חלוצה הבוסני של וולפסבורג, אדין דזקו. זאת כנראה כדי שליובה לא תהיה תחרות גדולה עליו והיא תוכל לשים עליו את ידיה.

ויאלי לנשיאות יובנטוס?

המשבר המקצועי שפוקד את יובנטוס גורם לכך שלא מעט דיווחים בעיתונות האיטלקית יוצאים לגבי הקבוצה מטורינו. לאחרונה נודע כי יובנטוס שוקלת למנות את ג'אנלוקה ויאלי לנשיא המועדון. לפי הדיווח בעליו של מועדון הפאר מאסו בשירותיו של הנשיא הנוכחי, ז'אן קלוד בלאן, שהחליף בשנה שעברה את ג'ובאני קובולי ג'יגלי.

בבלאן הוטחו ביקורות קשות על ניהול המשבר עם המאמן הקודם של הקבוצה, צ'ירו פרארה, כשגם לאחרונה הוא ספג חיצים רבים על כך ששהה בצרפת, בעוד קבוצתו הובסה 3:0 על ידי אודינזה.

הפטרון של יובה, ג'ון אלקן, רוצה לראות שינוי בכל מערכי הקבוצה, כולל בשדרת הניהול, וינסה לשכנע את ויאלי ליטול על עצמו את המשימה. הביאנקונרי, כך דווח, כבר באו במגע עם ויאלי בעבר במטרה לברר האם יהיה מוכן לאמן את הקבוצה במקום פרארה.

ויאלי, כידוע, דחה את ההצעה, כשמי שלבסוף מונה היה אלברטו זאקרוני. ויאלי נהנה מהאהדה של הבעלים של המועדון, משפחת אניילי, שגם רוצה לראות את מרצ'לו ליפי מכהן כמנג'ר. מי שעוד עשוי לקבל תפקיד ניהולי הוא אמדאו קרבוני, שעבד עם רפא בניטז בוולנסיה. בניטז הוא המועמד המוביל של הגברת הזקנה להחליף בקיץ את זאקרוני כמאמן.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully